Memories

Nå har jeg mimret litt tilbake i tid, og sett på masse bilder. Memories. Er så kjekt at man kan forevige gode minner. Nå gjelder det bare å lagre de på en hardisk, slik de ikke forsvinner.

Jeg la spesiellt merke til bildene fra da vi var i Kreta i 2008. Vi var på familietur, både min familie, Rolf Ivar sin familie – og en familie til. Tror vi var 17 stykker, det var en så fin tur. Alle samlet.

Jeg kunne ikke la være å legge merke til hvor brun jeg var akkurat på den turen der. Kan ikke huske at det var så fantastisk bra vær. Men, så kom jeg på at det var det året jeg testet ut betakaroten. Hadde hørt så mye om det, og tenkte det kanskje ikke var så dumt å prøve det. Det fungerer tydeligvis, tror jeg. Noen som har erfaringer?

Åh, som jeg savner denne tiden! Bortsett fra hårfargen, da…

TITTIT!!

Bestillte meg like gjerne en pakke, greit å ta fremover mot sommeren. Så kanskje brunfargen min holder seg lengre. Har også hørt at den skal motvirke soleksem, noe jeg lett får på brystkassen når jeg soler meg for lenge.
Tror jeg har betalt rundt 250,- hos helsekost før, men nå fant jeg denne – til kun 69,- inkl frakt! Hurra!


Ett tips:
Etter 2 mnd, får man tilsendt ny pakke, til 278,- inkl frakt. ‘
Om man ikke ønsker dette, må man si opp abonnementet.

Fakta om Betakaroten:

Gir deg en dyp og varig brunfarge
Beskytter huden mot tidlig aldring
Reduserer risikoen for soleksem og solskader
Stimulerer pigmentdannelsen
Styrker immunforsvaret
Kan forhindre virusinfeksjoner og alvorlige sykdommer
Gir en “fresh” hudnyanse og en gyllenbrun farge
Velegnet ved bruk av både solarium og naturlig sol
Maksimerer utbyttet av solingstiden
Bevarer fargen man har opparbeidet på sydentur eller i solarium

Ha en herlig kveld, mine favoritter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg