Memories //

Idag har det vært full fart fra tidlig morgen, eneste pausen jeg har hatt var når jeg slukte en salat mens jeg så gjennom mailboksen min her litt tidligere i ettermiddag  ♥ Men! Vi har sikret oss både sofa, drømmelampen, og nesten drømmebordet – bare noen få detaljer som gjenstår, i tillegg har vi bestemt oss for gulvet vi skal ha. Så ting begynner å ta form. Eheh. Eller.. Jeg trekker den tilbake. Leiligheten ser jo ut som et VRAK! Gleder meg til jeg kan sitte i den nye lysegrå ullsofaen min fra Bolia og oppdatere dere fine lesere. Kanskje ut i oktober? Det er ihvertfall det som er målet. Som sagt tidligere så har vi allerede fått leid ut leiligheten her på Tjuvholmen, og den nye leieboeren tar over om én uke. Malenemor flytter ut allerede imorgen. Så vi har pakket og styrt siden klokken seks.. Så utrolig rart at vi ikke skal bo sammen mer! Vi er veldig triste begge to.. Men nå venter nye eventyr – og vi har hatt våre, for og si det sånn! Vi har bodd her i akkurat litt over ett år .. Og på ett år har blant annet dette skjedd // ♥ Jeg og Malene ble samboere ♥ Henriette flyttet inn sammen med oss ♥ Jeg pendlet MYE frem og tilbake Oslo-Ålesund ♥ Ble singel i slutten av november ♥Jeg flyttet til Oslo for godt ♥ Henriette flyttet ut, og inn sammen med sin kjære Egil igjen ♥ Jeg startet Styleway – og oppfylte min store drøm ♥ Vi har hatt vår dose med festing, eventyr og reising sammen. ♥ En god latter forlenger livet? Da skal ihvertfall vi leve lenge… ♥ Jeg ble forelsket ♥ Jeg fikk meg kjæreste ♥ Jeg kjøpte leilighet Jeg klarer nesten ikke huske alt som har skjedd på et år engang, for det har skjedd så ufattelig mye. Vi har virkelig hatt the time of our life sammen her på Tjuvholmen, og det er en opplevelse jeg ikke kunne vært foruten. For et år! Og nå kan jeg glede meg over ny leilighet sammen med verdens beste kjæreste ♥  Litt bilder fra året som har gått på Tjuvholmen.. Ja, vi skrudde vel IKEA møbler til den store gullmedaljer… Første og siste gang! Haha.. Skru/borrmester Lene … ? Leiligheten da.. Meg og Henriette klar for fest! Egil var ofte på besøk hos oss fra Trondheim, og vi fire har hatt så mange fine kvelder sammen med god mat. Jeg fikk varene til Styleway hjem til leiligheten. Meg og Malene klar til fest! Det var mange av de forrige høst! ♥ En av mange hyggelige hjemmekvelder med vin og fanteri. Godt man har bilder og gode minner man kan ta med seg videre ♥ Ha en fin kveld, nå skal jeg og roomien min spise koselig kveldsmat sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg