Melted Cheese

God lørdag finingene ♥ Håper helgen gir dere masse kos og glede!

Koser meg hjemme idag og til frokost ble det bestemors fantastiske ostesmørbrød. Altså de er så gode at jeg må bare dele de med dere. Glemmer aldri når jeg tuslet bort til nabohuset til verdens skjønneste bestemor som lagde disse til meg når jeg kom. Hun brukte masse smør og ridderost, og that’s it, men det var det beste jeg fikk ♥ Vi var bestevenner vi to – savner henne hver eneste dag! Heldigvis kan jeg kose meg med de tingene som hun lærte meg når jeg var mindre!

Jeg har laget min egen lille versjon – og de er superenkle. Men så sinnsykt gode! Hemmeligheten er disse enkle tingene ; Stekepanne – masse smør i panna, salt i panna, middels varme og lokk. Da får man sprø og salt skorpe og verdens deiligste melted cheese. Herregud jeg får vann i munnen og det etter at jeg har trykt i meg to, mmm! Jeg bruker Bremykt (også i panna) vossafår, ketchup og masse masse masse greddost! Assaaaa.

Versegooooo !

Enjoy ♥

6 kommentarer
      1. Mmm er så godt altså! Spesielt på denne måten 🙂 <3 Nammis! Klem til deg og fin søndag Charlotte 🙂

      1. Hei! <3 Nei ikke hatt noe behov for det i det siste faktisk – så ikke noe å dele på den fronten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg