I mellomtiden koser jeg meg her

Hei ♥ For en stund tilbake skrev jeg et innlegg om hvordan jeg ville at balkongen min skulle se ut til sommeren – nå kom sommeren noe brått på, så håndtverkerne har ikke fått vært her enda. I mellomtiden har jeg funnet en midlertidig løsning som jeg også synes er veldig koselig. Alt til sin tid, som jeg pleier å si – og frem til man kommer dit man vil så er det fint å finne alternative løsninger.

Jeg fikk ryddet og shinet balkongen her en kveld, det er så deilig når det er gjort. Så tok jeg to av seks stoler fra spisebordet og satte de ut. Gikk for hvit akkurat nå, men jeg kan jo bytte på å ha svart eller beige om jeg ønsker det. Greit og kunne flytte litt møbler hit og dit innimellom. Og med blomsterkrukker med friske grønne, vase med litt busk i så er jeg happy enn så lenge jeg altså! Dro ut badematta mi fra Missoni også jeg, så ble det litt ekstra liv der ute. Har sol én time om dagen, så ikke mye til soling der ute – men utrolig deilig å ha muligheten til å kose seg i hyggelige omgivelser. I tillegg kostet det meg ikke en krone å få en litt hyggelig balkong ♥

Ble det ikke litt koselig da? Sommerklem fra meg ♥

6 kommentarer
      1. Helt enig – man tar det man haver, er så deilig med balkong <3 Til tross for at solen ikke besøker så ofte 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg