#MEANDMYNEVERDENIM

Skrevet i samarbeid med BIK BOK

Endelig kan jeg fortelle dere hvorfor jeg var på photoshoot i Stockholm tidligere i sommer. Jeg er nemlig så heldig at jeg har fått vært med i BIK BOK sin nye #MEANDMYNEVERDENIM kampanje. Og dette sammen med en knippe nydelige jenter! Det er så utrolig gøy for meg å få jobbe sammen med BIK BOK. Jeg ser jo på meg selv som en BIK BOK jente enda, selv om jeg sluttet å jobbe der for mange år siden. I mine øyne er BIK BOK den beste og kuleste kleskjeden vi har i Norge. Og det har jeg alltid synes. Så dette er stas for meg ♥ #MEANDMYNEVERDENMIN er Never Denmin sin nye kampanje. Jeg har på meg Higher Boyfriend Jeans – og har stylet den med sorte spisse pumps, en enkelt hvit tskjorte, og en deilig varm cardigan. Perfekt nå som høsten kommer snikende. Dagen i Stockholm var helt fantastisk, så mange dyktige mennesker som jobbet på et sted. BIK BOK sitt crew, makeup og hår, flinke bloggere og ikke minst en dyktig fotograf : Rami Hanna.  Kampanjen går opp idag, så da vil dere se meg og de andre jentene rundt omkring på postere i butikkene. Ææ, det er helt sprøtt! Og veldig gøy! Alle buksene finner dere også i butikkene ♥ Se alle de fine jentene da! Stolt av å få være på kampanje sammen med disse!
  Vi har kommet oss til finefine Bergen, og Holmen. Kom frem rundt 7 igår kveld, til nydelig vær. Så vi koste oss med sjømat og en flaske champagne på deling før vi tok tidlig kveld. Idag er det overskyet, så her blir det kun avslapping med knekkebrødbaking, bok og annet puslerier. Vi skrives senere, vil nemlig vise dere bilder fra pitstoppet vårt i nydelige Geiranger igår.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg