Me and my bambi overall

Senkede skuldre, bambi “overallen” på, og julefred ♥ Jeg sa nettopp til familien : Vet ikke helt hva jeg skal bruke fridagene på, og de bare : TIL Å SLAPPE AV. Ok.. Hehe, plutselig hadde jeg små mye tid til overs! Akkurat det jeg trengte altså, bare henge litt rundt hjemme. Deilig!

15725710_10158464764995355_873600960_oPicMonkey Collage-2715726017_10158469811340355_802057150_oDressen og sokkene er fra Bik Bok

Julaften igår var helt fantastisk ♥ Og dagen generelt. Julemiddagen til pappa var nydelig, som alltid og gavene helt supre! Jeg er så fornøyd med alt det fine jeg har fått. Tenk at alle de fine menneskene i livet mitt har tenkt ut hva de kan kjøpe til meg for at jeg skal bli glad ♥ Nå har jeg så mye fint!

Jeg kommer innom imorgen for å vise dere de fine gavene! Fikk dere mye fint, og hadde dere en fin dag? Det håper jeg. Godt med fri og familietid.

Ha en fin kveld. Vi skal snart spise middag, og senere skal jeg mikse Moscow Mules til resten her, og i kveld blir det ost, kjeks og fenalår!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg