MDXIF

Annonse
Uten navn-2
P1265331P1265329Votter If x Mardou&Dean – Veske If x Mardou&Dean – Sko Uggs – Jeans Bik Bok – Jakke Ravn


Tenk så mange du har i livet ditt som er superglad i deg? Det er mange det! Som bryr seg om deg, bekymrer seg for deg og som gjerne vil ha deg i livet sitt så lenge som overhodet mulig. Derfor vil jeg oppfordre DERE til å være flinke og bevisste på å bruke refleks! Kan aldri få sagt nok hvor viktig dette er. Kan dere love meg at dere er flinke? Det er så vanskelig å se de som ikke har refleks i mørket, og plutselig før man vet ordet av det, kan man være årsaken eller offeret for en stygg ulykke. Og det vil vi IKKE. 

If og Mardou&Dean har laget en reflekskolleksjon hvor man både kan være trygg, og moteriktig, så her er det ingen grunn til og ikke bruke refleks altså.

♥ Refleks kan redde liv, da det halverer risikoen for å bli påkjørt. Husk på det. SPRE budskapet videre, det er viktig å bli sett i mørket! Dere kan lese mer om If og Mardou&Dean sitt samarbeid her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKonkurranse :
I samarbeid med If og Mardou&Dean får jeg lov å dele ut litt produkter til dere, noe jeg synes er superhyggelig. For jeg vil jo at dere skal være TRYGGE ♥ Jeg deler ut følgende :

2 x votter i s/m
2 x votter i m/l
1 x veske 

Legg igjen en kommentar om hvorfor refleks er viktig for deg, hva du ønsker og hvilken str om du ønsker deg votter!  

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERATake care! LOVE

112 kommentarer
    1. Jeg ønsker meg votter i strl s, men m går også fint. Jeg ønsker meg vottene for at kjæresten min skal kunne vite at jeg alltid har refleks på meg. Vi måtte flytte fra hverandre etter å ha vært samboere i 3 år- på grunn av utdanning. Når man er på andre siden av landet er det godt å vite at den man elsker er trygg <3

    2. Jeg bor i Danmark og sykler mye ute på kvelden i mørket. Hadde vært veldig fint med en fin refleks veske som jeg kan frakte med meg ting i på sykkelen eller votter som lyser opp og som holder meg varm på hendene.

    3. Vi har ingen å miste, refleks er superviktig!! Jeg går masse tur med barnevogn om kveldene og er dessverre veldig glad i svart, desto viktigere med refleks. Vognen er også svart, men har pimpet den med masse refleksklistermerker og refleksbånd, men syns det er vanskelig å finne annet enn små reflekser til meg selv. Ønsker meg veeeldig vottene i strl s/m til alle trilleturene til meg og lillesnupp!

    4. Jeg vil gjerne vinne votter! I str s/m 🙂
      Jeg synes refleks er viktig fordi jeg selv kjører bil, og blir sjokkert hver høst/vinter over hvor vanskelig det er å se personer som går langs veien eller ønsker å krysse veien. Dessutten fortjener ikke samboeren min at jeg plutselig ikke kommer hjem fra tur med hunden 🙁
      Krysser alt jeg har!

    5. Jeg er ute og går med hunden hver eneste kveld.. Og veien jeg går er langs en litt mindre bilvei som er veldig dårlig belyst. Har flere ganger reagert sterkt på folk som
      Har gått der uten refleks når jeg selv har kjørt bil, rett og slett livsfarlig! Et par hansker i m/s hadde vært midt i blinken for å gjøre med selv litt mer synliggjort.. Så slipper både jeg og andre oppleve en tragisk situasjon. Heier på deg Lene! Lykke til med alt du gjør nydelige deg

    6. Refleksbruk er viktig for meg fordi jeg vet at alle som er glad i meg ikke har råd til å miste meg.
      Refleksbruk er vikig for meg fordi jeg ønsker å leve til jeg blir 100 år.
      Refleksbruk er viktig for meg fordi jeg vil være sammen med familie, kjæreste og venner.
      Refleksbruk er viktig for meg fordi jeg vet hvor skummelt det er å kjøre bil og ikke se fotgjengere i trafikken.
      Refelksbruk er viktig for meg fordi jeg ønsker IKKE å kjøre på andre mennesker.
      Refleksbruk er viktig for meg fordi jeg elsker å leve.

      Ønsker hansker i strl. m/l

    7. Kjempe kule! Skulle gjerne vunnet et par av vottene i s/m, venninnen min har bursdag neste måned og hadde vært en kjempe fin gave til henne 🙂 Hun går ofte rundt i mørke klær, så hadde vært et fint hint til henne om å bruke refleks 😀

    8. Refleks er viktig for meg fordi jeg ofte går på tur med hunden min, som betyr alt for meg! Jeg går med refleks og det gjør hun også. Hvis jeg vinner, vil jeg gjerne ha votter i m/l 🙂

    9. Jeg var til stede når en ung gutt ble påkjørt og senere døde av skadene for 25 år siden. Siden den gang har jeg lurt på om dette kunne vært unngått om vi hadde hatt på oss refleks… selv med denne denne historien vet jeg at det er lett å glemme når man løper ut døren plagg som dette er da gull verd!

    10. Da jeg har en liten tollergutt hjemme blir det mange turer langs veien i vintermørket. Jeg er selvfølgelig litt overbeskyttende, så han er opplyst med både refleksvest og refleksbånd. Megselv derimot… jeg blir fort glemt. Derfor hadde det passet perfekt med et par votter i s/m som både er varme, fine og ikke minst gjør at jeg lyser like godt opp som lille Mio. 🙂

    11. For meg er refleks viktig for alle. Både for mine nærmeste, men også for alle andre da jeg ser de mye bedre når jeg er ute å kjører selv. Har opplevd trafikkulykke på nært hold, og vil absolutt ikke oppleve det igjen. Reflekser er med på å redde liv!

      Jeg vil gjerne vinne votter i s/m 🙂

    12. Jeg er student og bruker 30 minutter og gå til skolen. På vei til skolen krysser jeg flere veier der det er masse biler, jeg har ofte opplevd at bilene ikke ser meg selvom jeg har to reflekser på veska. Jeg vil gjerne ha vottene i str S/M i håp om at disse bilførerne ser meg litt tydeligere nå i mørketiden! Ønsker deg en riktig god helg Lene, er så spent på oppussingsprosjektet deres, så gleder meg til å se hvordan det blir 😀

    13. Refleks er viktig for meg fordi det er utrolig hvor lett det kan skje en ulykke fordi man ikke ser en person i mørket. Ved bruk av refleks hindrer man mange ulykker og nesten ulykker. Jeg har ingen venner å miste! Livet er skjørt og det må tas vare på.

      M/L

    14. Refleks er viktig! Vi som bor i Norge burde ihvertfall sette mer pris på det. Det er viktig at man synes på de mørke kveldene, og spesielt nå på vinteren når det er lengre, mørkere kvelder, og for ikke å nevne det glatte vinterføre. Jeg synes denne kolleksjonen som IF fronter er helt fantastisk, og det er utrolig kult og innovativt. Jeg håper virkelig at vi kan få til å gjøre refleks-plagg til en ekte trend, og som ung voksen er det en god følelse å sette et godt forbilde for unge som kanskje ikke forstår behovet for refleks. Jeg har ønsket med de vottene lenge, men fant ikke ut av hvordan man får tak i dem. Tror virkelig dette kan endre synet på refleks i forhold til klær og mote. Det er et skikkelig sjakktrekk å gjøre om den gamle tanken om refleks som de gule stygge vestene man ble tvunget til å bruke på barneskolen, til noe kult og trendy som i tillegg spiller en så stor rolle i hverdagen!

      Jeg ønsker meg strl s/m !!

    15. Ååå så lyst på de vottene str s/m 🙂 hadde blitt så glad for de! Går til fra jobb/triller tur med barn og elsker å være ute. Hadde blitt så super happy for de <3 Votter får man også på seg selv om gravid magen vokser og vokser

    16. Refleks er viktig for meg for å selv føle meg trygg når jeg er ute å går, men også for å føle meg trygg når jeg er ute å kjører og det er andre trafikanter ute på veien som jeg vil se før det er for sent. Endelig har det blitt påbudt for de som kjører scooter osv å ha på seg refleks vest, men det burde gjelde alle som ferdes ute i gatene og på veiene når det er mørkt. Ønsker meg votter i s/m.

    17. Refleks er superviktig for å bli sett, ikke bare for deg men også sjoførene. At en ulykke skulle skje fordi folk ikke blir sett er forferdelig og berører alt for mange. Derfor syns jeg denne koleksjonen er utrolig viktig og ikke minst revolusjonerende! Den er med på å skape et helt nytt forhold til det med refleks og gjør det tøft å bruke.
      Vottene i s/m til Midsund for å stoppe bussen på morningen!

    18. Hei! Jeg er fast leser, og elsker konkurranser så nå prøver jeg meg her!
      For det første må jeg si at konseptet IF og Mardou&Dean har skapt her er helt genialt!! For refleks er sååå viktig, men (med fare for å virke veldig overfladisk) så er det ikke så veldig fint med gul refleksvest… Og man blir jo ikke akkurat så veldig synlig med et lite refleksbånd. Derfor er jo disse plaggene helt geniale!
      Jeg jobber som sykepleier og jobber da tre-delt turnus. Jeg bor et stykke fra jobb og er da myk trafikant tidlig som sent, refleks er viktig for meg for å holde meg godt synlig i trafikken. Jeg vil nødig lage mer jobb for kollegaene mine, og jeg vil gjerne komme meg trygt hjem til armkroken til den beste i verden<3

      Så takk for at du setter fokus på et så viktig tema!
      Jeg ønsker meg votter i str. S/M

    19. Vil gjerne ha et par votter i størrelse s/m..
      Refleks er urolig viktig.
      Ble selv påkjørt nå i desember når jeg gikk over et fotgjengerfelt. (Hadde selvsagt på meg refleks)
      Går mye ute, til å fra jobb, og turer så hadde Vært fint med de vottene…

    20. Jeg ønsker med votter i størrelse M 🙂 Jeg jobber sene vakter og er ikke ferdig før 23 både i helger og hverdager, samtidig går jeg til og fra jobb langs veien og det hadde vært deilig å slippe å engste seg for at bilistene ikke ser meg i mørket. Selv har jeg en refleks hengende på jakka mi, men så fort jeg tar en annen jakke på vei ut døra er jeg like engstelig når jeg går hjemover. Vanter bruker jeg hele tiden og vil på den måten alltid bli sett 😀

    21. Vi går ute hver kveld med hunden vår. Jeg var glemt mange ganger å ta på refleks og opplevd at biler ikke har sett meg og hunden min. Jeg mistet faren min i ung alder og vil absolutt ikke at noen flere i familien min skal dø alt for tidlig

    22. Refleks har alltid vært viktig for meg, og spesielt etter at jeg begynte å kjøre bil! Det er virkelig ikke lett å se fotgjengerne som går ute når det blir mørkt. Og spesielt ikke om de har sorte klær! Selv går jeg som regel i sorte klær (ihvertfall yttertøy) og har nå blitt mye flinkere til å bruke refleks! Det kan virkelig redde liv 🙂

      Str. S/M i votter

    23. Refleks er viktig for meg, som for alle ander, for å bli sett. Jeg er veldig mye ut å går om kveldene for å komme meg til og fra venner osv. her i Bergen, men eier faktisk ikke refleks… Alt for dårlig.

      Jeg hadde blitt veldig glad for et par votter i str. S.

    24. Jeg går ute hver kveld med hunden min. Jeg har glemt mange ganger å ta på refleks og opplevd at biler ikke har sett meg og hunden min.
      Jeg mistet faren min i ung alder og vil ikke at det skal skje noe mer med noen andre i familien av en så enkel grunn som å ikke bruke refleks.
      Hvis jeg vinner vinner vil jeg gjerne få votter i small. 🙂

    25. Du har så rett, refleks er kjempeviktig! Ikke bare for din egen del og de som er glad i deg – men også for alle andre. Da jeg var ung og uerfaren bilist holdt det på å gå skikkelig gæernt. Ei 12 år gammel jente gikk plutselig ut i veien foran bilen min, det var glatt og jeg mista kontrollen. Hun hadde ikke refleks og jeg hadde ikke sett henne før hun skulle krysse veien. HELDIGVIS gikk det bra med oss begge to men skrekken sitter i meg hver eneste gang jeg kjører – hva om jeg hadde tatt livet av henne og eller meg?
      Needless to say, bruk refleks! 🙂
      Hvis jeg kunne brukt de awesome vottene og også bli sett i mørket hadde jeg følt meg som en superkvinne – ønsker meg heftig et par i størrelse small! <3

    26. Refleks er viktig for alles sikkerhet, både myke trafikanter og bilister. Den skal hjelpe med å se og bli sett. Desverre husker jeg det ikke var kult å gå med refleks da jeg var yngre, så synes det er bra at det blir lagd noen moteriktige reflekser som er kule! 😉 Fungerer både som accesories og refleks, tommel opp 😀
      Ønsker meg str m/l i votter 🙂

    27. Refleks er rett og slett livsviktig! Det er først når man selv kjører bil at en innser hvor dårlig man ser personer i mørket. Etter en nestenulykke der jeg selv var sjåføren som fort kunne ha ødelagt både en annens og mitt eget liv, har jeg blitt veldig opptatt av hvor viktig det er med refleks. Og hva er vel bedre enn å være trendy, smart og fornuftig på samme tid? Jeg ønsker meg veldig vottene i m/l!

    28. Ønsker votter i s/m. Jeg bruker refleks fordi jeg er glad i livet. Både av hensyn til seg selv og bilføreren som måtte være så uheldig å kjøre på en person så er det et utrolig viktig og et billig redskap for å bli sett i mørket.

    29. Hei skjønne Lene! Ville bare ønske deg en fantastisk helg!
      Du og fin blogg er et lite lysglimt i min hverdag. Du er bare så skjønn og god. Og virkelig, stilen din er to die for! Jeg beundrer deg STORT! Takk for at du er mitt lite avbrekk og takk for at du får meg til å se litt lysere på ting når jeg har hatt en tung dag.

      Keep up the good work.

      Silje 🙂

    30. Jeg elsker å gå tur, og når man jobber skift er det ikke alltid man rekker dagslyset. For meg en refleks livsviktig – også fordi jeg vet hvor dårlig jeg selv ser i mørket! Jeg mener refleks både på armer, kropp og ben er viktig, jo flere jo bedre – Refleks redder liv <3 Ønsker meg et par votter i str m/l.

    31. Refleks er viktig for meg, fordi jeg er lærer for en 6. klasse, og ønsker å være et godt forbilde. Unge i dag (inkludert meg selv) er opptatt av at ting skal se fine ut. Derfor ville votter vært perfekte. Jeg ønsker meg str. M/L

    32. Refleks bør være obligatorisk for alle!
      Jeg passer på at 10 åringen min har reflekser både foran og bak på skoleveien.Han har ryggsekk med refleksovertrekk- men vottene i s/m hadde vært supre og så kule at han vil gå med på å bruke de.(De er sikkert gode og varme også)
      Ellers så hadde jeg selv hatt stor nytte av vesken.Den er funksjonell og fin – både på joggetur og ellers.

      .Live

    33. Refleks er viktig for meg fordi i januar 2011 ble jeg nesten påkjørt fordi jeg ikke brukte refleks. Mamma, pappa og søstern min har alltid sagt jeg må bruke det, men i en alder av 15 år syntes jeg det var veldig ukult. Hele opplevelsen og følelsen jeg fikk etter å nesten ha blitt påkjørt når jeg gikk over gangfelten sitter fortsatt i meg. Hadde jeg brukt reflektvest eller refleksbånd på armene og beina kunne jeg unngått denne hendelsen, I tillegg så skremte jeg sjåføren fordi han måtte brå breme og ble presset mot ratte og slo seg for å ikke kjøre på meg… Jeg synes disse refleksvottene er kjempe kule og de ville passet meg yppelig i m/l 🙂

    34. Fordi eg alltid vil bli sett, vil ikke tenkte tanken på hva som kan skje om man ikke blir det og det går galt. Det tar oss to sekunder å ta på en refleks, Burde være en selvfølge at vi alle er flinke til å bruke dette. Refleks er viktig slik at eg alltid er trygg når eg skal fra A til B. Heia refleks sier eg bare 😀
      Ønsker meg vottene i str. S/M

      God helg, Lenemor <3

    35. Heiii:))
      Går alltid i svart på svart, senest i dag stoppet en dame i bil og ga meg en refleks 😮 vesken er superfab 😀
      Votter i small ^^

    36. Eg går/sykle til og fra jobb og eindel i markå. Eg har reflekser i alle lommer og refleksvest. Kunne veldig gjerne tenkt meg vottene i str. S/M til turer rundt om i byen for å gjøre ærender, kaféturer osv. Det føles litt voldsomt med den svære refleksvesten då, og syns det blir for lite m/ dei små refleksene som henge i jakkelommen.

      Eg har ingen å mista, og vil gjerne synes godt sjøl også! 🙂 Eg vett kor vanskelig det e for sjåfører å se folk og dyr uten refleks, og kor ubehagelig det e når man plutselig oppdage någen i veien foran seg.

      Krysse fingrene! 🙂

    37. Åh. De ser bare geniale ut. Hvor kan de eventuelt kjøpes? Jeg er en frysepin uten like og begynner med votter i august og slutter som regel med det en gang i mai. Jeg bruker alltid refleks og hunden har alltid refleks på seg når vi er ute å går, men må nok skaffe en ny en nå som magen vokser seg større og større for hver uke med den lille inni. Vi går flere ganger om dagen da vi bor i blokk. Hadde satt kjempe pris på et par votter med refleks for å synliggjøre meg og hunden enda mer. S/M hadde passet perfekt.

    38. Helt enig med deg – reflekser er med på å redde liv! For meg er refleks viktig både for at jeg skal bli sett, for at mine venner skal bli sett, og for at jeg skal kunne se andre når jeg er ute å sykler eller kjører. Vesken er skikkelig kul, og gjør at det er mulig å kjøre en all black outfit med synlig tilbehør. Praktisk ser den også ut til å være 😀

    39. Jeg har ikke klart å innse før de siste årene hvor viktig det er med refleks. Min mor har nok brukt mye tid og energi på minne meg på dette. Endelig har hun omsider lykkes (vet det ikke sjæl).Jeg ønsker derfor at min mor skal vinne litt moteriktig refleks. Nå er hun bosatt på Svalbard og mørketiden er et faktum – vil jeg gjerne at hun skal vinne fancy hansker/ veske!! 🙂

    40. Ønsker meg votter i str. S 😀

      Etter at jeg begynte å kjøre bil, har jeg innsett hvor utrolig vanskelig det er å få øye på fotgjengere/syklister som ikke har refleks! Det har virkelig vært en øyeåpner for meg. Jeg ønsker å vinne fordi jeg vil føle meg trygg når jeg går ute i mørket her i Bergen by!

    41. Jeg vil gjerne ha votter i m/l eller veske. Det hadde kommet godt med når jeg er ute å går med hundene mine på kveldstid. Går alltid med refleksvest, men hadde vært kult med en litt mer moderne versjon

    42. Kunne veldig gjerne tenkt meg et par votter i str s/m!
      Jeg har akkurat kjøpt meg leilighet å flyttet til Ålesund, er også student å har derfor ikke så alt for god råd!
      Refleks er veldig viktig for meg! Min pappa har jobbet mange år som bussjåfør å jobber nå som brøytebilsjafør! Har derfor hele livet blitt “masa” på av pappa om å bruke reflektes noe jeg er veldig glad for den dag idag! Jeg tar mye buss til å fra skolen og skulle gjerne hatt disse varme og fornuftige vottene:D

    43. Jeg liker å løpe og gå ute. Jeg elsker den kalde vinden i ansiktet mens kroppen er godt pakket inn i ull. Jeg er også veldig opptatt av mote og liker å eksprimentere med ulike materialer og stiler. Samme hva slags outfit jeg setter sammen- Jeg går aldri ut av huset uten refleks. Jeg prøver å oppfordre venner og familie til å bli flinkere til å bruke det de også, men jeg blir stadig møtt med “Det er så stress” eller “men det er så stygt og upraktisk” Derfor ville det vært så utrolig givende for meg å kunne gå med hodet hevet stolt med disse fine vottene og vise at mote og synlighet kan forenes. Jeg skulle gjerne hatt dem i small.

      Du gjør en så utrolig viktig jobb med å synliggjøre og oppfordre folk til å bruke refleks! Jeg blir rett og slett imponert, stolt og lykkelig av å se jenter som deg, som har mulighet til å nå ut til mange, bruker tid og energi på å fronte noe så viktig! Tusen takk <3 Du er med på å redde liv- tenk så fantastisk!

    44. Kjøpt og betalt innlegg. Så kjedelig og passer ikke inn i motebloggen din i det hele tatt. Håper du ikke selger deg sånn som dette ofte. Skuffet.

    45. Mørkekjøringsdelen på mopedlappen fikk meg til å innse hvor stor forskjell refleks egentlig utgjør, og jeg har i alle år etter den hendelsen tenkt på hvor viktig det er å bruke refleks hver ettermiddag/kveld nå i vinterhalvåret. Jeg er flink til å bruke refleks, men kan fortsatt bli mye flinkere. Jeg vil ikke miste noen, og jeg vil heller ikke skades selv. Hadde blitt kjempeglad for refleksvottene i S/M.

    46. Ønsker meg votter i m/l. Refleks er kjempe viktig for meg så jeg og barnevognen synes når vi er ute på trilletur, vi har ingen å miste!

    47. Jeg ønsker meg votter med refleks i s/m fordi jeg ofte denne vinteren på vei hjem fra jobb på Trekanten i Asker og til hvor bilen min står parkert har havnet i ubehagelige situasjoner i samme veikryss hvor jeg nesten har blitt påkjørt eller opplevd bilister som så og si ligger på tuten og bilister som slår seg til hodet og slår ut med armene og garantert fyrer av noen gode gloser inni bilen!Veien jeg krysser har fotgjengerovergang som jeg selvfølgelig bruker ,men det er ikke er skiltet godt nok for bilistene at det er overgang der(ikke skiltet i det hele tatt faktisk) det er kun streker på veien (de synes ikke når snøen har lagt seg) og i tillegg er det veldig dårlig med gatelys(Ergo jeg syns veldig dårlig selvom jeg har refleksbrikke og blinker på veska mi)! Så da tenker jeg at et par freshe refleksvotter kan komme godt med i kampen mot en mørklagt forgjengerovergang:-)

    48. Hei Lene!

      Jeg ønsker meg votter i strl s/m. Hadde vært en fin liten trøst for meg nå.
      Kjæresten min har gjort det slutt og jeg har en kjærlighetssorg som aldri føles å ville ta slutt.

      Klem.

    49. Refleks er kjempe viktig og jeg er alltid kald på hendene så votter i s/m hadde vært midt i blinken! Ikke bare blir hendene varmen men du blir også sett ✨

    50. Hei! Jeg ønsker meg votter i S/M fordi jeg vet hvor viktig refleks er, og fordi jeg kanskje er litt for lat. Jeg har alltid tre reflekser hengende på sekken min, men jeg sliter med å finne reflekser som lyser opp fremsiden av meg uten å bli helt refleksvest til vanlig. Elsker denne kolleksjonen, fordi den har satt søkelyset ( 😉 ) på et ekstremt viktig tema. God helg, Lene!

    51. Jeg ønsker meg veska slik at jeg kan gi den til den fine student-datteren min som hver dag går til skolen i mørket! Hun er flink til å bruke refleks, fordi hun heldigvis forstår verdien av det, og jeg tror hun hadde elsket vesken! Skoleveien hennes er ikke opplyst, så det hadde vært perfekt med denne vesken for å lyse henne opp for bilene hun møter.

    52. Jeg ønsker meg votter i str. s/m. Refleks er superviktig og redder liv! Selv går jeg ofte kledd i svart, og desto viktigere er det med refleks. Vi har alle mange vi er glade i, og som er glade i oss tilbake – da er det viktig at vi alle forsikrer oss mot alvorlige ulykker! Refleks er tingen 🙂

    53. Som student i Bergen hvor det er mørkt,kalt og surt om vinteren hadde vottene i størrelse s/m passet perfekt. Varmer hendene og gjør meg synlig i trafikken når jeg går frem og tilbake fra venner, skole, trening osv. 😀

    54. Refleks er svært viktig for alt og alle. Har kjørt Såppass mye bil og sett hvor stor forskjell en liten refleks kan gjøre! Jeg ønsker meg votter i størrelse s/m som jeg kan gi til mammaen min som går/sykler til jobb hver dag, så jeg vet hun blir sett i mørket ❤️

    55. Hei Lene. så gøy med en konkurranse jeg også kan bli med på da jeg ikke har Facebook:)
      jeg ønsker å vinne et par votter i str s/m, av den enkle grunn at jeg vil gi dem til den viktigste personen i mitt liv, min 11 år gamle datter❤️ Hun er d fineste jeg har, å jeg vet hun hadde blitt i ekstase over å vunnet disse. Hun er ikke den som ber om så mye, så derfor hadde det vært fint å kunne gi henne dette❤️

      Stor klem fra Linn

    56. Jeg går/sykler til skolen og sentrum 40 minutter hver dag. Vet hvor forferdelig det er å kjøre og ikke se de myke trafikantene, og bruker derfor ALLTID refleks. Men har ingen ting på hendene, og med det været som er skulle gjerne hatt de vottene (str S) 🙂 God helg, Lene xx

    57. Jeg tror det først etter at jeg har begynt å kjøre bil jeg ser hvor viktig det er. Det er fryktelig ubehagelig å kjøre og det plutselig dukker opp en person man ser i siste liten fordi han/hun ikke bruker refleks. Jeg skulle gjerne ønsket med votene i str M/L, så jeg blir sett av andre bak rattet når jeg er ute å går, så de og jeg slipper en ubehagelig opplevelse! Bruk rekfleks 🙂

    58. Jeg går og sykler til skolen hver dag, da kunne det vært nyttig med noen godsaker fra denne kolleksjon. Selv er myke trafikanter uten refleks noe av det jeg frykter mest i trafikken når jeg kjører bil, og vil derfor stå frem som et godt eksempel. Moteriktig refleks ville vært perfekt!

    59. Votter strl. s.
      Synes refleks er superviktig da jeg vet selv hvor vanskelig det er å se gående i mørket. Refleks redder liv og vi har ingen å miste.

    60. Votter i str s/m hadde vært supert å vunnet!:) Refleks har alltid vært viktig for meg, men etter jeg ble mamma til to gull, er det viktigere enn noensinne- både for meg og barna. Refleks redder liv!

    61. Hei Lene!
      Har du sluttet i den kontor jobben du begynte i før jul? Husker ikke helt navnet, Themoon var det det? Ha en fin helg! Klem

    62. Hei hei, jeg ønsker meg et par votter i s fordi jeg går daglig turer med mine to små hunder i mørket. Bruker refleks på oss alle tre men med et par votter så blir man mer synlig. Itillegg holder man seg varm på hendene.
      Ha en super lørdag søte Lene <3
      Mvh
      Mette Dahl ( @metdah )

    63. Refleks er viktig for meg fordi jeg vet at søsteren min bekymrer seg for meg hver gang jeg er ute å løper om kveldene. Når jeg har på refleks slapper hun mer av, og når hun er fornøyd, er jeg fornøyd 🙂 Synes vottene var kjempe stillige, skulle gjerne hatt dem selv i small 🙂

    64. Refleks er viktig for å bli sett. Hver morgen går jeg over et fotgjengerfelt ved en krapp sving og det er vanskelig for bilister å få oversikt, refleks kan være avgjørende for deg og de rundt deg som ferdes. Jeg ønsker meg veldig disse vottene i str s 🙂

    65. Jeg ønsker med disse vottene da jeg alltid har vært en flittig bruker av refleks. Refleks redder liv. Det gjør meg trygg når jeg vet at jeg og andre jeg er glad i bruker refleks. Ønsker meg disse i strl s/m.

    66. Votter i str m/l haddde vært ypperlig til meg, da hendene mine stivner i kulden så jeg må alltid bruke hansker/votter når det er kaldt.

      Refleks er viktig for meg pga jeg er egnetlig redd for så mye, kjøring, bli påkjørt er en av dem. Når jeg kjører er jeg alltid redd for at noen plutselig skal dukke opp uten refleks og noe skal skje, og når jeg går ute på disse triste mørke og kalde høstkveldene i Bergen, så føler jeg meg ikke alltid sett. Selv om jeg har refleks på. Et par votter blir sett både bakfra, siden og foran, og vil være et ypperlig tilbehør til mine svarte (og kun svart….) jakker. I tillegg blir det fort veldig mye sorte bukser, så føler meg ikke så veldig trygg på mørkestid.

      Veldig bra innlegg Lene! Refleks er så altfor viktig, det er bare ikke alle som skjønner det helt.

    67. Jeg er mye ute på tur med hunden min. Han har refleksvest og syns godt i mørket, så nå mangler det bare at jeg tenker på meg selv og mitt eget liv også.
      Jeg vil gjerne vinne votter i størrelse s/m siden jeg alltid fryser sånn på hendene <3

      Supert at du fronter en så bra kampanje som setter fokus på noe så nødvendig ! Det er viktig å få refleks til å være kult, og noe i alle aldre ønsker å ha på seg.

    68. Refleks er kjempe viktig og det er så bra og viktig at du sprer budskape videre 🙂
      Jeg går til skolen hverdag og det er ganske mørkt uten noe som helst sterk belysning av lykstestolper.. og jeg må gå over minst 3 overgongsfelt! Jeg går også tur hverdag så desse hadde vært perfekt i str s/m 🙂

    69. Vi ønskar oss vottar(m/l) til eldste jenta på snart 15!! Sjølv jobbar vi begge i ambulansetjenesta, og er veldig opptatt av refleksbruk. Men det er desverre ikkje særleg populært å gå rundt med en flau refleksvest tredd nedover haudet av “paniske” foreldre. Så mistenker desverre at denne blir pakka ned når vi er utanfor rekkevidde. Så eit par vottar frå kule mardou & dean hadde redda tenåringen frå både “mobbing” og farar i trafikken, og kanskje gjort oss hakket mindre ukule 🙂

    70. Hei Lene!
      Jeg vil gjerne hatt vottene i s/m!
      For meg er refleks utrolig viktig: Når jeg var yngre ble ikke refleks sett på som fasjonabelt. Det kom derfor som et sjokk da jeg ble påkjørt av en bil som ikke så meg i mørket. Nå som jeg har lappen selv vet jeg hvor viktig det er med refleks, og jeg har lært av mine tidligere erfaringer som ung og dum. Men jeg synes uansett at det er flott at flere store merker har begynt å gjøre refleks til mote, og at dere bloggere med stor innflytelse på unge bruker det for å få frem hvor viktig det er.

      Hurra for refleks!

    71. Refleks er viktig for store og små og ønsker meg votter i M/L eller vesken så jeg lyser opp bedre når jeg går tur i mørket eller er med barna som har alltid refleks.

    72. Refleks er viktig for meg fordi eg går til og fra Moa på jobb kvar einaste dag, uansett vær og vind. Eg må krysse veien fem gangar og det seier seg sjølv at eg då er ein smule utsatt. Eg har alltid hatt refleks på jakka mi, og for eit par veker sia kryssa eg vegen i god tru om at eg blei sett. Plutselig kom det ein bil (som tydeligvis ikkje hadde tenkt å blinke at ho skulle inn på den sideveien..) og bråbremsa ein halv meter fra overgangen, ho hadde nemlig ikkje sett meg fordi refleksen min ikkje lenger fungerte. Eg er ikkje sikker på kor lenge eg har hatt den refleksen på meg, men eg har gått rundt i god tru om at eg var synlig nok – noke eg dessverre ikkje var. Eg gjekk sjølvsagt rett heim å kasta den og fekk på meg ein ny, men det hadde virkelig gjort seg med eit par refleksvottar i s/m eller ei refleksveske til å ha det nødvendigste i 🙂

    73. En kveld ble jeg neste påkjørt fordi jeg var kledd i svart og ikke hadde på meg refleks. Heldigvis, mannen bak rattet kjørte under fartsgrensen. Han klarte å stoppe bilen. Han kom bort til meg for å se om det gikk bra med meg. Jeg skjelvet og i det øyeblikket jeg så på ham innså jeg at om jeg hadde refleks kunne han sett meg og unngå en farlig og stressende situasjon . Refleks redder liv!
      Ønsker meg veske

    74. Jeg vil gjerne vinne vottene i str. s/m. Går langs veien hver dag til jobb, så er veldig viktig å være synlig for bilistene. Jobber i barnehage, så fint å kunne være et godt forbilde når det gjelder å bruke refleks. Refleksvesten min har vel sett sine bedre dager, så hadde derfor vært supert med noen fine refleksvotter 🙂

    75. Ønsker votter i small til hundeluftturer ble skremt da jeg gikk tur uten refleks og lyslyktene i tilegg var mørke begynte løpe for var nok ikke lett se meg for bilister heldigvis var hunden min fornuftig og hadd refleks på halsbånd

    76. Jeg ønsker meg et par votter i strl s/m 🙂 Refleks er viktig for meg fordi det gjør at både jeg som fotgjenger og sjåfører kan føle oss tryggere i trafikken. Det er ekstra viktig i Norge hvor de mørke vintermånedene er så lange, og jeg som student vandrer rundt i byen til fots. Selv om det som oftest går fint, er refleksen en sikkerhet for at det ALLTID går fint. Refleksvottene er perfekte: de er en trygghet som varmer (og ser bra ut) ☺

      Takk for at du oppfordrer til bruk av refleks!

    77. Jeg ønsker meg votter i str. s/m! Jeg er mye ute og går tur med hunden vår, og i området der vi bor er det mange mørke trafikkerte veier, uten lys og gangfelt. Må innrømme at jeg ikke er særlig flink til å huske på refleks. Derfor ville et par votter passet meg perfekt da jeg som regel alltid har noe på hendene når jeg går ute om kveldene. Da fryser jeg ikke, samtidig som andre vil se meg i mørket 😀

    78. Jeg ønsker meg votter i strl s/m så jeg kan gi de til min kjære mamma når hun har bursdag. Vi vet begge to hvor viktig det er med refleks, og prøver å alltid huske på det når vi går ut i mørket. Mamma mistet altfor mange nære familiemedlemmer i løpet av to år, og jeg vil virkelig at hun også skal være trygg. Refleks for meg betyr nettopp trygghet, og det viser at man bryr seg. Jeg bryr meg om mitt liv, om bilistens liv, og vil vise at jeg bryr meg om mammas.

    79. Hei Lene!
      Jeg ønsker meg votter i str. s/m!:)
      For meg er refleks viktig fordi det gjør at både jeg som fotgjenger og sjåfører kan føle oss tryggere i trafikken. Dette er ekstra viktig i Norge hvor de mørke og lange vintermåneder. Jeg bor i tillegg på en liten plass som desverre ikke er så opplyst som den burde, iallefall ikke der jeg bor, så tryggheten med refleksvotter hadde hjulpet stort når man skal både til og fra skole, venner og jobb 🙂

    80. Jeg løper ofte ute om kvelden i mørket. Etter å ha blitt påkjørt en gang, det gikk heldigvis bra, bruker jeg alltid refleks nå. Det kan virkelig utgjøre en stor foskjell og redde liv!
      Jeg ønsker meg votter i s/m 🙂

    81. Refleks er viktig for meg, for da vet jeg at kjæresten min er tryggere når han sykler på jobb tidlig om morgenen og hjem sent på kvelden. <3 Jeg ønsker meg votter i str s/m 🙂

    82. Som bilist har jeg blitt obs på hvor viktig der er med refleks. Nesten daglig ser jeg folk uten refleks som overrasker bilister i gangfeltet. Som motebevisst syns jeg ikke det er like gøy å ikle meg en stor gul refleksvest, derfor ønsker jeg med vottene i str s/m:-)

    83. Etter at jeg selv fikk sertifikatet fikk jeg en helt annen forståelse for hvor Utrolig viktig det er å bruke refleks, og ikke minst etter at jeg ble mor. Min sønn bruker refleks vesten hele tiden, men jeg burde helt klart vært flinkere.. Bor i nord Norge og her er det mørkt døgnet rundt på vinterstid.. Refleks redder liv, og er noe av det viktigste man kan bruke ved å ta vare på seg selv og de man er glad i. Ønsker meg votter i str M/L 🙂

    84. Hei. Jeg ønsker meg votter rett og slett fordi jeg ikke eier en eneste refleks!!!! Og det må man jo ha! Str m/L

    85. HEI! JEG ER HØYGRAVID OG SKAL BLI MAMMA FOR FØRSTE GANG.. JEG HAR EN LITEN HUND SOM TRENGER MASSE MOSJON, OG FREMOVER DRØMMER JEG OM Å GÅ MASSE LANGE TRILLETURER MED VOGNEN OG VOFSEN, BÅDE TIDLIG OG SENT.
      FOR AT JEG OG DE 2 SMÅ JENTENE MINE SKAL VÆRE TRYGGE I TRAFIKKEN ØNSKER JEG MEG VELDIG VOTTENE (Str S/M) 🙂

    86. Jeg har en datter på 10 år som nekte og ha på seg refleks ..og ei på 6.dette hadde vært artig og prøvd ..så hadde vi kanskje sluppe kampen med 2 stk om morgenen. Jeg pleie oxo altid bruke det.men ikke før jeg ble mor. Mange tullinger der ute.så sikre seg er jo heilt nødvendig ..spesielt bevist på dette nå.et smell så kan barna være morløs

    87. Jeg bor i Nord-Norge og det er mørkt her store deler av året, i tillegg til kaldt. Under mørketiden er det vanskelig å komme seg ut, og jeg kjenner ofte på “mørkedepresjonen”. Men ut må jeg allikevel. Enten det er på tur eller på vei til jobb. Da er det på de værste dagene opp mot 40 minusgrader, så votter er et must. Så jeg ønsker veldig gjerne disse superkule vottene i s/m. Så kan jeg bli sett uten å fryse på fingrene i mørketida! 🙂

    88. Refleks er viktig for meg fordi jeg vil bli sett.Jeg vet hvor vanskelig det kan være å se folk uten refleks når man kjører bil og har opplevd flere ganger at det nesten har gått gale.Hvis jeg vinner har jeg lyst på votter i str m/L

    89. Refleks er viktig for meg fordi jeg vil bli sett.Jeg vet hvor vanskelig det kan være å se folk uten refleks når man kjører bil og har opplevd flere ganger at det nesten har gått gale.Hvis jeg vinner har jeg lyst på votter i str m/L

    90. Jeg bruker refleks for sikkerheten. Men det som gjorde at jeg alltid har brukt både refleks og sykkelhjelm blant annet, var en samtale fra min gode mor da jeg var yngre. Jeg har to yngre søsken, og hun fortalte meg hvor viktig refleks var, og spesielt for meg som fikk oppgave i å være et godt forbilde for mine små brødre 🙂

      I tillegg bor jeg i Tromsø og vi har det rimelig mørkt store deler av året ^^
      Kunne tenkt meg vottene i s/m 🙂

    91. Det var først da jeg selv fikk lappen at jeg forstod hvor viktig det er med refleks. På Halloween i 2012, seks dager etter at jeg hadde fått lappen, kjørte jeg hjemover i mørket og i plaskende regnvær, da to små gutter som var ute på Halloween plutselig gikk over veien. Jeg så dem ikke med en gang der de gikk utkledd i helt sort begge to. Jeg ble blendet av lyset fra møtende bil men fikk i siste liten bråbremset. Det er en historie som jeg aldri kommer til å glemme. Nå går jeg aldri uten refleks, jeg har den selv på jakka i dagslys og om jeg ser noen i mørke uten refleks kan jeg fint finne på å gi dem en refleks. Min største frykt i trafikken er selvfølgelig å ta livet av noen andre. Jeg ønsker votter i s/m.

    92. Jeg tror det først etter at jeg har begynt å kjøre bil jeg ser hvor viktig det er. Det er fryktelig ubehagelig å kjøre og det plutselig dukker opp en person man ser i siste liten fordi han/hun ikke bruker refleks. Har fått refleksvest fra jobb med et fint sitat på “du har det bare til låns min venn”, etter et HMS kurs jeg var på gjennom jobb. Liker den setningen. Ta vare på livet. Bruk refleks 🙂
      Ønsker votter i str s

    93. Her vi bor har vi ikke gatelys. Barna (ungdommer nå…) står i mørket hver morgen og venter på skoleskyssen. Som mor er det utrolig skremmende å se unges likegyldighet til refleksbruk! Evig mas hver morgen: “hvor er refleksvesten, blinke-armbåndet osv…”
      Men kjenner meg igjen i deres holdning, dessverre! Var først da jeg tok førerkort at jeg skjønte viktigheten med refleks! Nå går jeg aldri uten!
      Men votter (s) eller veske ville nok til og med trassige ungdommer blitt sett!

    94. Refleks er viktig for meg fordi jeg går mye på tur i mørket og jeg ønsker å føle meg trygg. Dessuten ønsker jeg å være synlig slik at ikke farlige situasjoner oppstår. Ingen vil vel bli påkjørt eller kjøre på noen. Ønsker meg votter i s/m

    95. Hei! Jeg legger aldri igjen kommentarer på blogger men nå er jeg nødt! Reflex er så utrolig viktig, jeg er redd til tider i mørket. Frykt for ikke se eller bli sett! Har 2 små barn og etter siste mann ble frykt og redsel for veldig mange ting dominerende i livet mitt. Jeg skulle gjerne ønsket meg hansker i strl s til en god kveldstur i mørket. Takk for inspirerende innlegg i en travel hverdag:) hypnose er ikke farlig og fungerer i allefall på meg, gå inn med lite forventninger da vil du oppleve det slik det er riktig for akkurat deg. Flyskrekk er ikke godt, føler akkurat det samme slik du gjør og slik vil jeg føle det om en ukes tid. Ønsker deg en fin kveld og lykke til videre:) mamma til 2

    96. Heisann! Dette er en flott giveaway! Den kan jo redde liv! Som bilist har jeg selv sett hvor vanskelig det kan være å se de mye trafikantene, og fotgjengerne! De fleste går også kledd i mørke klær, og det gjør absolutt ikke ting noe bedre! Jeg er selv ganske flink med refleks, men sliter litt med å overbevise 2 ungdommer her i huset. Da hadde det passet bra med moderne produkter, som dette! Min datter hadde elsket vesken, og må ærlig innrømme at den vil jeg gjerne låne! (Men om jeg vinner votter i stedet, kan jo også min sønn ha glede av de! Tror s/m er ok str, da de ser store ut).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg