Maxi dress ..

Hei kjære lesere! Har dere hatt en fin dag så langt ?

I dag tok jeg meg den frihet å kjøpe denne maxi kjolen fra Bik Bok.. Jeg liker orange veldig godt, men føler ikke helt det er min farge, tenkte jeg skulle "give it a try…" Så får vi se om jeg kommer til å bruke den eller ikke ..


Hva synes dere ??

Kjøpte denne herlige hvite t-skjorten fra Black Label.. Også fra Bik Bok..

Jeg synes sånne basic plagg er et must, og jeg får rett og slett ikke nok.. Greit å ha litt og velge i.. Kan brukes til både shortser, bukser, skjørt..

You like ?

Nå skal jeg klippe min kjære, deretter skal jeg hive sammen en sjokoladekake, naaaam !

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg