Matoppskrift : Pastasalat

God morgen fra fjellet! Hadde en super ettermiddag her på Beito igår, med afterski, mexicansk aften, sauna, drikkeleker og kos. Lenge siden jeg har hatt en så gøy kveld, magemusklene fikk ihvertfall gjennomgå. Litt sliten idag, men det får gå! Skal uansett ut i den deilige snøen og nyte norsk natur ♥ Siden jeg ikke har så mange bilder å dele, tenkte jeg og dele en nydelig oppskrift med dere, som dere kanskje kan prøve til søndagslunsj? Supergod, enkel og lett å lage. Perfekt til lunsj og lette måltider ♥ I tillegg har man gjerne en pastasalat i flere dager. Disse ingrediensene trenger du : ♥ Fullkornspasta (jeg bruker Fusili) Her tar du bare på gefylen, ca 4-6 dl, spørs på hvor mye du vil lage. ♥ 1 pk lett majones ♥ 1 boks lett rømme ♥ 1 purreløk ♥ 1 rødløk ♥ 1 paprika ♥ 1 boks mais ♥ 1 boks bogskinke Dette gjør du : Kok pastaen, mens du kutter opp grønnsaker og skinke. Kjøl av pastaen, og bland den med majones og rømme. Bland i grønnsaker og skinke. Pastasalaten er best når den er kald, og blir bare bedre dagen etterpå. Serveres med hvitløksbaguetter. NYT!  Er så glad i pastasalater, har dere en oppskrift jeg MÅ prøve ila neste uke?  Kos dere denne søndagen, så skrives vi igjen når jeg er tilbake i byen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg