Matoppskrift : Fiskegryte med torsk

Alt, alt, alt for lenge siden jeg har lagt ut matoppskrift på bloggen her nå. Idag laget Malene en nydelig fiskegryte til oss, og jeg stod som fotograf på sidelinjen og knipset i vei. Og den var bare så god at den må deles ♥ Fiskegryte med torsk og hollandaise saus, mmm snadder ♥ Du trenger : Torskefileter Hollandaisesaus Brokkoli Løk Salt Pepper Middelhavskrydder Ost Poteter & gulrot som tilbehør Stek baconet for seg selv, og bland det i sausen sammen med middelhavskrydder, salt og pepper. Legg fiskefiletene i en ildfast form. Ha i løk og brokkoli, før du heller sausen og baconet over fisken og grønnsakene. Strø over ost og sett i ovnen på 200 grader, i ca 20 minutter. Og vips, så har du en smakfull og deilig torskegryte, mmm. Serveres med poteter og gulrot. Fisk er virkelig noe av det beste jeg får, og skalldyr – ikke minst. Så jeg tar veldig gjerne imot tips fra dere til gode fiskeretter jeg kan lage fremover! Så om dere har noen, hyl ut – da blir jeg/vi glade! Nå skal jeg pakke UTALLIGE bestillinger som har tikket inn her idag, herreguuud så gøy!! Hurrahurra. Dere er gode, og jeg er glad dere liker plaggene mine. Nyt kvelden! Nå er det musikken på fullt, og jobbings ut i de sene nattetimer. SMASK ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg