Mat : Bowl of heaven

Vil du kose deg litt ekstra i kveld når du slenger deg ned på sofaen? Ja, da skal du bare fortsette å lese videre. Jeg har ikke spist godteri siden forrige mandag, og er veldig stolt! Jeg er kanskje den i vennegjengensom stapper i meg mest sukker, u-a-nsett hva! …  Og sånn har det alltid vært.. Selvsagt skal man unne seg godteri og sukker, men alt med måte.. Som jeg skrev til dere forrige uke, så gikk det utover dagsformen min, jeg har ikke lyst å være slapp, daff og trøtt av sukkeret, og nå føler jeg meg så mye mer opplagt. I tillegg har jeg endelig kommet meg så vidt i gang med treningen igjen, føles deilig når man først kommer seg over den berømte dørstokkmila..

Jeg har en utrolig viljestyrke, så når jeg først bestemmer meg for noe, så blir det sånn. Og denne gangen er det inget unntak, og jeg har faktisk ikke hatt lyst på godteri en gang. Tror rett og slett bare jeg fikk nok. Så er det jo så mye annet godt å kose seg med! Og her skal dere få noe ordentlig godis av meg ♥ Jeg elsker å lage forskjellige type “bowls” her hjemme- og tar gjerne i mot yummy tips fra dere også. Alle har vel sine favoritter. Ofte lager jeg Cottage Cheese med vanilje,eple og pæresmak til frokost – og i den putter jeg ekstra pære i. Er-så-godt!! Men her kommer en kosevariant!

• Magervaniljekesam • Druer • Granateple • Appelsin (ikke så mye mer som skal til, men nam så godis!)


Jeg har fått helt hekta på Granateple i det siste. Det kan brukes til så mye! Jeg bruker det i salaten min, til taco, og i kosebowlen som idag. Det er så sunt, og så holder fruktkjernene seg i kjøleskapet ca en uke!

Jeg tenkte forresten jeg skulle prøve meg på Acai-bowl snart, jeg vet jeg kan kjøpe ferdig frossen sånn Acai-blanding(?) på Røtter her på Frogner-men ingen Acai-bowl uten mandelsmør! Har de det også kanskje på Røtter.. Eller har dere tips om hvor jeg kan kjøpe et knakanes godt et?

♥ Love

9 kommentarer
    1. Hei!
      Prøv å lage mandelsmør selv!
      Kjør mandler i foodprosessor eller noe sånt til det blir smør 🙂
      Blir veldig godt med litt kakao oppi hvis man skal ha det til andre ting også 😉

      1. Oi der har jeg aldri vært! 🙂 Det nabolaget mitt altså- mye godt rundt omkring 🙂 Takk for tips!

    2. Får kjøpt Acai på SmoothieXchange også vet jeg 🙂 og tror kanskje på The Juicery! Tror røtter er enda dyrere enn SmoothieXchange hvert fall! Bare et lite tips, de ligger jo rett ved hverandre uansett 🙂 og jeg kjøper mandelsmør på “utledning”-butikken på Mathallen.

      Ha en herlig dag!

      Klem

      1. Oo jeg kan høre med de, smart smart! Den beste Acai’en er uten tvil hos Juicery <3 YUM. Takk for tips Linn! Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg