Marsmallows & sprinkles

Mandag, ny uke, mye jobb, høstfeeling, ett stykk trøtt tryne som så vidt kom seg opp, og .. Sander sin 11 års dag. Gratulerer så mye med dagen Sander!! Og i anledning Sander sin bursdagsfeiring igår, tenkte jeg at jeg skulle dukke opp på døren med en liten søt, og morsom overraskelse. Så jeg dro meg selv inn i det litt kreavite hjørnet, og lagde noe spennende som jeg ikke har gjort før. Nemlig Marsmallows og sprinkles i fine farger ♥ Gjett om det ble en hit hos tjue 11åringer? Og ikke minst, tror de fikk liiiiiitt SUGARKICK . . Uansett, dette er perfekt snacks til barnebursdager, venninne kvelder, fester osv . . Dette skal jeg lage flere ganger. Jeg brukte :

  • Marsmallows
  • Tannpirkere (uten smak)
  • Melis blandet med vann
  • Sprinkels i fine farger

I tillegg laget jeg også jordbær, dyppet i melkesjokolade med kokos og sprinkles. Da trenger man :

  • Jordbær
  • Tannpirkere
  • Smeltet sjokolade
  • Kokos
  • Sprinkles

Så det godt ut, eller? Mmmh! Nå smakte jeg faktisk ikke på Marsmallowsene når jeg tenker meg om (ææ) men jordbærene var utrolig gode! NYT mandagen, fine dere ♥ Senere kommer videoen jeg har snakket om, hvor jeg snakker engelsk under hele. UFF! Har faktisk ikke sett den selv enda. TØRR IKKE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg