Market

Idag er det blå himmel, men litt disig – så vi er litt usikre på hva vi skal gjøre idag. Noen vil på badeland, andre til San Marino – mens jeg helst vil sole meg, hehe.. Men, jeg er jo med på alt det de andre vil selvfølgelig! Igår var vi ute og spiste, og så gikk vi litt på marked. Fant …. Ingenting. Bare jalla jalla, men nå har vi ihvertfall vært der. Så ble det tidlig kveld, og Oda var hos oss på overnatting. Kos! Nå har vi nettopp spist frokost på terassen, og tar oss vel snart en tur ned på beachen. Ferie <3 Kjole fra BIK BOK Nydelig himmel i bakgrunnen! Fantastisk. Stemor og paps! Fint par, de har vært sammen siden jeg var 7 år. Finn en feil.. Hihi, måtte jo prøve denne plankingen jeg også da… Vi snakkes da! Ha en fin dag hjemme i Norge. Suss :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg