Marble tiles

Sitter og planlegger fliser til kjøkkenet as we speak. Planen er å legge fliser over vasken, hvor vi kun har en hvit vegg nå. Det nytter ikke da malingen flasser av så fort vi kommer borti med noe som er vått. Så her må noe gjøres, og jeg tror fliser blir kjempefint. Kjøkkenet er jo lyst med litt gråfarge i, samt at kjøkkenøyen er brungrå, derfor har jeg tenkt på marmorfliser i hvit med grått i.  Inspirasjon ♥ 

Jeg bare elsker ting som er laget av marmor, det finnes så mye fint! Om vi går for marmorfliser, tror jeg at vi kommer til å kjøpe noen småting rundt om i leiligheten som også er marmor ♥
  Hva tror dere, vil det passe? Andre forslag taes imot med stor takknemlighet.
Nå skal jeg i møte, vi skrives ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg