Marbella part one

Hei Oslo, hei lørdag og hei til dere ♥ Takk for at dere holder ut med at jeg tar meg litt fri, det var godt å la macen være igjen hjemme og nyte turen med Renate og Ana. Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne en gang når det gjelder den turen der, for vi har altså hatt det latterlig gøy sammen. Dere vet alt det interne, alle de klønete hendelsene etc som man deler sammen, hehehe – det var det nok av! Om en god latter forlenger livet, så kommer vi tre til å leve LENGE! For og oppsummere så vil jeg bare si at jeg synes Marbella er fantastisk, virkelig. Så mange spennende steder, mennesker, nei jeg elsket det! Going back for sure. Vi har solt oss, slappet av, hatt latterkuler, møtt nye mennesker, spist god mat, drukket god vin, testet kule restauranter og vært på utested!

Vi bestilte litt sent, så de fleste hoteller var fulle. Men vi endte opp på et veldig fint leilighets resort som heter Vasari Resort, 5 minutter med taxi unna Puerto Banus. Veldig greit!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetJumpsuit, hatt & veske HM, sko Nelly

På mandag dro vi til en veldig chill beach club, hvor vi bare sløvet oss. Plaza Beach heter det, ligger ved siden av Ocean Club. Dro til Puerto Romano Hotel på kvelden og spiste på en restaurant der. Et åpent, veldig koselig område med mange restauranter. Anbefales! Her kan man også ta drinker.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetJumpsuit Miss Selfridges, sko Nelly, veske YSL

På tirsdag dro vi til Puro Beach som bare er helt nydelig, både bassengområde og strand. Anbefaler å booke i forveien, det gjorde ikke vi, men heldigvis fikk vi solsenger på stranden. Ble ikke mye lesing av bok på denne turen, skravla går i ett konstant, hehe. Og gode lunsjer, litt Coronitas og soling på høyt nivå ♥

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetBikini fra Kouture, briller Le Specs, strandkjole Never Denim, sko Zara, hårbånd Gina Tricot

På kvelden møtte vi en kompis som bor der, han tok oss med til MOSH, som allerede har klart å bli ett av mine favorittsteder. Deretter gikk turen til News Cafe i havnen samt et annet utested jeg ikke helt kommer på hva heter. Uansett en superherlig kveld men nydelige mennesker.

IMG_4036Fineste reisefølget mitt ♥

Del to av min lille ferieoppsummering kommer imorgen. Nå skal jeg ta med gullungen Levi på tur! Gard er i bryllup og jeg er hjemme med henne. Han kommer hjem igjen imorgen! Neste uke settes kursen mot Midsund og Ålesund hvor min bestevenninne skal gifte seg! Gleder meg ♥

Fin lørdag!

4 kommentarer
      1. Fra Kouture, men det er en stund siden nå dessverre 🙁 De har det ikke igjen! 🙁 Men de har skjørtet i andre farger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg