Marbella – life

HALLO ♥ Åh som jeg koser meg i fineste Marbella. Klager ikke på dagens kontor, sitter i loungen ute på hotellet og ser utover bassenget, palmene og den blå himmelen. Deilig. Idag er “fri-dag” og i går hadde vi en 12 timers shoot, så dagen gikk i ett. Gleder meg til å fortelle hvilket prosjekt vi har tatt bilder for! Vi er 5 stykker her nede, fotograf med assistent, make-up artist og en person fra kunden jeg gjør oppdraget for, veldig spennende og dagen i går var magisk, selv om det var hektisk!

Har tatt litt deilige bilder til dere, så kan dere drømme dere litt bort til sol og sommer ♥ Nå er planen å pakke vekk macen for noen timer, og slappe av på solsengen før turen går hjemover i 5 tiden.

Det første bildet er fra shooten i går! Hello curls! Badedrakten på det andre er fra Gooseberry Intimates og brillene fra Prada

Antrekket på første bilde : Kjole HM Trend – Genser FWSS // Andre bildet : Kjole fra OOTD

You guys rock – og tatt for at dere klikker dere inn her til tross for litt dårlige oppdateringer. Det blir litt sånn i perioder hvor man har mye og gjøre ved siden av bloggen. Men jeg er veldig glad i dere! Skal kompensere med en youtube video når jeg kommer hjem!

Suss fra solen!

12 kommentarer
    1. Fine fine deg! Håper du koser deg masse 🙂

      Du har den siste tiden trent mye og der ser ut som du spiser veldig sunt. Det er veldig bra, men blir bare bekymret for om du har et noe anstrengt forhold til mat? Virker som du ikke unner deg noe “usunt”..

      Har sett at du er mye med Audun, kunne det blitt / er det noe mellom dere, eller er dere bare venner hehe? 🙂

      Stor klem!

      1. Hei, jeg spiser sunt, men også usunt. Unner meg masse digg når jeg vil 🙂 Viktig å finne balansen. Jeg har ikke anstrengt forhold til mat i det hele tatt 🙂 Jeg og Audun er supergode venner, han er en herlig fyr! 🙂 Klem

    2. Ser helt herlig ut 🙂 Blir spennende å høre hva du har tatt bilder til 🙂 Kos deg på solsenga, her hjemme reiner det i dag! God tur hjem 🙂

    3. Anbefaler hotellet er veldig bra bodde der i fjor og skal på samme hotell nå i mai

      Ligger så bra til og herlig service på stranden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg