#MannespaltEN

Torsdag! Og full rulle i leiligheten med takstmann, fotograf, og videomann! Forsov meg og var oppe 2 min før takstmannen stod på døren. Enda godt alt var klart i går, phew! Som jeg sa i videobloggen min forrige uke, så har jeg lyst å lage mannespalte fremover! Men tar gjerne i mot ønsker fra dere hva dere vil jeg skal belyse. Det skal jo bare være en koselig og komisk greie.

Og idag starter jeg med noe hyggelig da! Følger en instagram profil som jeg synes er så skjønn ; @couplegoals – og ble inspirert til å dele hvorfor vi liker guttaboys så godt, selv om vi av og til ikke liker de også, knis!

Bilder lånt fra @couplegoals – go follow!

Jeg kan komme på mange grunner til at vi digger de jeg, here is my list ♥

Boys, boys, boys – this is why we like you ;

  • De lukter godt
  • Og er sexy når de har 3 dagers skjegg
  • Og en fin personlighet
  • Og er snille med deg, og de rundt seg
  • Er ærlige og ekte
  • Så er de ekstra fine når de er nytrente og rufsete i håret
  • Og har fine armer
  • Og rumpe
  • Og sunn/trent kropp generelt
  • Så er de sexy når de har på seg joggebukse og en digg t-skjorte (dress er også fint, men HALLO. Finest når de er chill og avslappet. Ferdig snakka)
  • Og når de er aktive
  • Så er de fine når de våkner (og sover for så vidt)
  • Og fine når de er nydusjet
  • Så er det deilig når de holder rundt oss og får oss til å føle oss trygge
  • Og hyggelig når de har folk rundt seg som digger de
  • Og når de er sosiale og eventyrlystne
  • Og spontane
  • Så får de oss til å føle oss sexy når de sier at vi er finest naturlig i jeans, t-shirt og uten sminke
  • Så får de oss til å føle oss søte når de sier at vi er fine når vi våkner om morgenen
  • Så er de sjarmerende når de ser på oss med det klønete, sjenerte smilet sitt
  • Så er de skjønne når de helt uoppfordret kysser deg på nesen, eller i pannen
  • Så er de faktisk litt søte om de blir sjalu og prøver å skjule det
  • Så er de fine bak rattet
  • Og forbaska sexy når de briljerer med ting de kan. Enten det er jobb, sport, matlaging, handy-work, you name it
  • Så er de gode når de gir komplimenter og får oss til å føle oss verdsatt
  • Og overrasker oss med ting som virkelig betyr noe for oss. Trenger ikke være så fancy, bare tanken er god
  • Fine når de har på seg lue, eller caps
  • Når de uoppfordret løfter deg opp
  • Sjarmerende når flørter med oss. OG kan det
  • Når de sier de liker oss for personligheten vår
  • Og snille når de ler av vitsene våre, selv om de egentlig ikke synes det var morsomt
  • Og herlige når de er genuine
  • Og fantastiske når de stolt skryter til vennene sine om hvor bra vi er
  • Når de vil være søndags kjæresten vår
  • Herlige når de stryker oss i håret
  • Søte når de spør om de kan få spoone oss
  • Når de er leken sammen med oss
  • Når de lar oss gjøre morsomme ting med de
  • Når de kjøper oss blomster
  • Når de tar på oss (gitt at de for lov, da)
  • Når de har empati
  • Fantastiske når vi kan stole på de
  • Herlige når de engasjerer seg i deg, ditt og dine
  • Når de kysser deg på halsen
  • Når de viser oss at vi er spesielle for de
  • Når de gir oss kaffe på sengen
  • Så liker vi de ekstra godt når de har på seg noe kult. Som en hvit t-shirt, skinnjakke, en litt trang jeans og kule sneakers
  • Når de masserer oss
  • Når de sjenert spør om å få henge med oss
  • Så er de søte når de blir satt ut fordi du tar regningen
  • Så er de koselige når de lar oss ta vare på de og servere de mat
  • Og snille når de ber oss med på hyggelig date
  • Og spennende når de ivrig forteller deg om noe de brenner for
  • Og herlige når de sier de vil vise deg frem for venner, familie etc
  • Så er de kjekke når de ser på oss med beundrede øyne
  • Så har de sexy stemme. Spesielt over telefon
  • Og er fine når de smiler
  • Og lar deg være deg selv 100 % og digger deg for den du er
  • Når man kan snakke med de om livet
  • Når man bare kan være sammen, uten å si ett ord
  • Også er de sexy når de lager mat til deg
  • Og nusselige når de forteller deg alt
  • Og trygge når de har deg i armkroken mens de sitter på mobilen eller dataen
  • Så er de søte når de sender oss fine sanger og sier de tenker på oss når de hører den
  • Og søte når de kjøper favoritt godteriet vårt
  • Og søte når de faktisk kommenterer våre søte sider og legger merke til de minste ting
  • Og når de viser sin barnslige og guttete side
  • Når de er morsomme og får oss til å le
  • Og best når de sender melding for å si at de tenker på oss
  • Eller når de kysser oss og virkelig mener det
  • Og enda bedre når de forteller deg at de er betatt eller forelsket
  • Og selvsagt er jo toppen på selvtillits-skalaen når de går ned på kne og spør om vi vil gifte oss med de (dette vet jeg jo forsåvidt ikke så mye om, men sett det på film skjønner’u)

I mean – jeg blir jo nesten generelt forelsket når jeg skriver disse ordene. What’s your list? Er det noe hyggelig jeg har glemt? Nei, gutta boys. I & WE like you! Verden hadde vært et kjedelig sted uten. Det her helt sikkert. Mann + kvinne sammen = one sexy combination

Elsker alle disse bildene. Kjærleiken er en fin ting.

Men nå skal vi ikke skryte disse mannfolkene HELT oppi skyene, så de blir høye(re) på seg selv. For det er jo en del ting vi ikke liker med mannfolkene også? De har jo dårlige sider også, hæ? Som rett og slett gjør oss litt oppgitt i blant. De er jo litt håpløst klønete, glemske og distré til tider. Eller bare skikkelige drittsekker?! De kan jo ikke være helt perfekte. Mer om dette i neste mannespalte! Nå skal de få leve litt på denne i mens.

Hei!

5 kommentarer
    1. Haha, dette var kjekt!! Jeg elsker at kjæresten min ler av vitsene mine, selvom han synes de er de dårligste i verden! <3 Jeg digger at han er ærlig med meg, sier ting som det er. Og sier hver eneste dag hvor fin jeg er og hvor glad han er i meg.. <3 Kjærligheten altså!

    2. Åååh, dette hva kjekt å lese! Blir jo helt forelska av å lese dette <3 Ja, til flere slike spalter. YOU GO GIRL.

    3. Gleder meg til denne spalten, Lene! Jeg følger deg på Snapchat og ser stadig kaffemaskinen din, så jeg lurte på hva modellen heter og hvordan den fungerer? Bruker du kapsler eller er det kaffebønner? Varmer den melk eller er det noe du må gjøre selv etterpå? Er det mye vedlikehold og rengjøring? Smaker kaffen mye bedre enn den man lager med en kaffetrakter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg