Mango dress

Hei dere, og god lørdag! I skrivende stund er vi i bryllup og feirer brudeparet Rebekka og Sten. (Forhåndskrevet innlegg) Men i mellomtiden tenkte jeg å vise dere bilder av den nye kjolen min fra Mango som jeg hadde på meg i går kveld. Meg og min kjære ♥ Jeg var forresten hos Hilde Christina på Hendrix før helgen, og ble litt lysere. Bort med mørk bunn, og inn med striper. Litt mer sommerlig det! Er dere ikke enig? Kjole Mango // Sko Zara Igår kveld dro vi på Radisson Blue Skandinavia i 8 tiden, og møtte de andre i skybaren for drinker og litt vin. Alltid kos å samle menneskene som skal på bryllupsfest sammen dagen før. Etter noen timer begynte folk å dra, så da tok vi turen på Friday’s BAR hvor vi satt ute under varmelampene en stund, før vi tuslet oss hjem igjen med hver sin Mc Donald’s pose under armen. Ønsker dere en deilig lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg