Mango & blueberries

Mmmhhh dere! I skrivende stund sitter jeg og min kjære og slurper i oss den beste smoothien. Fikk så lyst på noe godt, så vi kastet oss like greit i bilen, og satte kursen mot matbutikken. Tenkte jeg skulle teste ut litt nye typer, så idag kjøpte vi litt forskjellig . . Blåbær, ananas, banan, mango, vaniljeyoghurt og bringebær. Idag laget jeg en deilig smoothie som inneholdt : – En halv pose blåbær – En halv banan – En halv mango – En halv boks ananas – 3 ss vaniljeyoghurt – Litt sukker (smakes til, jeg bruker suketter .. ) Jeg spurte Rolf Ivar hvilket terningkast smoothien min fikk idag . . Han : 8. Meg : Av 10 ? Han : Nei, av 6. Så det virker som at den falt i smak, hihi. Perfekt kveldskos til “Tid for hjem..” Ellers har jeg sett SATC i hele 2 timer i ettermiddag, drømmer-meg-vekk . . Så den ikke god ut, vel? Verdt å prøve :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg