Månedsspalten : April

Hey – here we go again. Månedsspalten sist var jo superpoppis, så da må jeg bare fortsette med det! Dog kommer den litt sent denne måneden men, det er jo fortsatt mange ting man skal / vil gjøre i april – so here goes ♥

Mål : Keep up the good work med treningen. Motivasjonen er på topp, og jeg føler en ordentlig treningsglede. Jeg har endelig kommet godt inn i programmet mitt, og kjenner at jeg mestrer de ulike styrkeøvelsene kjempegodt. Det er så deilig og øke antall kg, og kjenne at man blir sterkere. Målet med selve treningen må være at jeg skal ta enda tyngre vekter, og heller færre repitisjoner, jeg kan visst jeg vil. Feks, så har jeg holdt på og dillet med hipthrust, tatt typ 45 kg på det meste (og det er faktisk ikke så mye..) Så de som følger meg opp gjennom Elite Pt har gitt beskjed om at jeg klarer mer, mye mer. Så jeg prøvde meg på 65 kg sist jeg var der, altså 20 kg mer enn forrige gang jeg gjorde øvelsen, og det gikk helt fint! Mål : Å pushe meg selv litt ekstra på styrketreningen, og gjøre litt mer kardio innimellom. Trening gir meg overskudd altså, blir så ekstra glad! ♥

12986702_10157313196715355_85648125_o13009815_10157313195480355_238559237_o
TightsJakke – Singlet – Sko – Briller Le Specs // Samsara Geilo

Ønsker : At jeg skal finne motivasjon til å fullføre den nye garderoben min! Det var målet tidlig i mars og. Vel.. Det har fortsatt ikke skjedd så mye, haha! Let’s just admit it. Mara & Henriette ler og rister på hodet av meg når jeg sier at jeg skal lage system snart! For de kjenner meg alt for godt. Jeg har system, når det kommer til jobb, og leilighet generelt. Men i skuffer og skap er jeg helt fullstendig håpløs. Jeg er et rotehode uten like! Men, jeg skal ta meg sammen altså, snart.. Ta meg et glass vin en kveld, sette på musikk og bare starte i en ende. Det er ikke en drømmesituasjon sånn som ting er nå akkurat, finner ikke noe når jeg skal ha noe, alt er bare kaos. Haha, Lene i et nøtteskall : Check!

Drømmer om : Dubai!! YES, jeg og Espen skal på vennetur til Dubai som dere vet fra før ♥ Jeg kjenner jeg trenger sol og varme nå! Har ikke sett en solstråle siden i fjor sommer, så det skal bli godt for kropp og sjel. Dubai er det noe magisk med, jeg har jo vært der 4 ganger før – men jeg vil tilbake, og tilbake. Et av mine favorittsteder. Gleder meg fantastisk mye til shopping på Dubai Mall, middag og vin på Siddharta Lounge, soling og chilling på Eden Beachclub, bading hele dagen, lukten av solkrem, kald Corona ved stranden, sand mellom tærne. Åh ♥ Can’t wait!

Innkjøp til leilighet : Nå er jeg litt usikker på hva neste innkjøp blir for å være ærlig. Selv om vi har kommet oss i hus, og endelig kommet oss på plass (føles amazing) så er jeg enda ikke i mål med selve innredningen. Hyllene er ikke fylt opp, flere hyller vi ikke har hengt opp, vi skal henge opp noen gitter hvor vi skal ha hengende eføy, det mangler, bilder, lamper etc, etc for å få den ultimate hjemmefølelsen, men nå må vi ta steg for steg. Og når vi er kommer så langt at vi har fått hengt opp, og “pyntet/ordnet” med de tingene vi har fra før, kan jeg begynne å tenke på hva vi mangler, og hva vi trenger. Nå har vi brukt så mye penger på dette prosjektet at vi må roe litt ned. Eneste vi MÅ ha nå, er faktisk innredning til skyvedørsgarderoben i gangen. Dørene er oppe, men vi mangler innmaten, så eneste innmaten vi har nå, er kasser og søppelsekker med klær og sko. Alltid like gøy når man skal lete etter noe, yay! (Noen som kjenner den følelsen eller?)

Cravings : Bikini(er) fra Ola Feroz swimwear. Altså! De har så mye fint, men jeg får meg liksom ikke til å bestille fordi jeg synes de er så dyre. Også klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg evt ville hatt, siden alle er like fine. Bikini er noe jeg har en veldig cravings for, jeg bare elsker det. Om jeg finner den rette shapen, er jeg solgt – da må jeg ha i alle farger, haha! I tillegg craver jeg et par ordentlig fine sandaler, gjerne med litt platå, i en delikat farge ♥ Hodet mitt er allerede litt i summer-mode merker jeg, men det er fordi jeg gleder meg sånn til Dubai!

Gjøremål : Her tenker jeg automatisk leilighets-gjøremål.. Ja, det er mange. Fortsatt. Vi vet at det fortsatt er mye og gjøre med leiligheten, vi vet det så godt! Men vi orker liksom ikke gjøre noe med det. For nå har vi endelig kommet i hus, og da er det vanskelig å ta seg selv i nakken, og fortsette for å bli ferdig. Kjenner dere igjen følelsen? Gjøremålene er derfor mange : Lage system og orden på soverommet, henge opp nattbord, kjøpe innmat til skyvedørsgarderobe, innrede gangen, henge opp lamper i gang, fikse ødelagt gulv på gjesterommet (evt male om igjen,) gulvet ble nemlig skrapet helt opp når vi fikk leveringen av sofaen der inne… Bah. Lage system på badet, få på plass gull-slukene til dusj og gulv, fjerne vekk all teip på vinduet (bare kommet halvveis,) lage ordentlig system i skuffer og skap på kjøkkenet, nå er det litt halvveis.. Innrede alle rom med bilder, planter og interiør, henge opp stringhyller og gitter, skaffe falsk eføy, etc.. Hehe, yes – så litt gjøremål er det fortsatt. 

Levi : Lille Levi! Sitter bare der og sover hu da, hehehe. Neida, var nok bare heldig med knipsingen!

vsco-photo-1-2Hun er så god, har så fin personlighet, og er så snill! Åh, kan ikke beskrive kjærligheten vi har for lille jenta vår. Den er bare så sterk ♥ I går hadde Gard henne med seg på ettermiddags-trening, siden jeg var i møte, og det var så uvant og ikke komme hjem til henne! Hun er alltid her! Godt å få henne hjem igjen da, hehe.. Levi har begynt å få så mange voksen tenner, finingen vår! Nå er hun 10 kg! Vi har så mange gøye mål med Levi denne måneden. Superinnkalling blant annet, båndtrening og passeringstrening. Øve og trene hver dag, hun liker det så godt, og er så veldig, veldig flink jente! På søndag skal hun være med til Midsund for første gang og jeg kan ikke vente til å slippe henne løs på markene hjemme, la henne kjenne på vannet, løpe på stranda, bli bestevenn med Mikko, gå turer uten biler og bråkete trafikk. Det skal bli godt, både for meg og Levi ♥ Gard må bli igjen i Oslo på jobb, stakkar – tror han synes det er litt kjipt, hehe..

Andre ting jeg skal gjøre i April :

– Fjelltur i rolige omgivelser hjemme
– Pushe meg selv til å nå de målene jeg vil når det kommer til jobb
– Gå på kino med Gard å se The Huntsman
– Gå tur med Gard og Levi på Sognsvann i nydelige omgivelser
– Drikke mer vann
– Være flinkere på ukehandlingen!
– Be alle jentene mine på middag & vin her hjemme, endelig!
– Prøve ut den nye sykkelen min

Nå må jeg løpe for å si hadebra til Gard, han skal på blåtur med guttaboys! Klemmer og GOD HELG!

18 kommentarer
        1. ååå jeg hadde egentlig skrevet mer i kommentaren, men ser jo nå at det ble borte… Å en av tingene jeg skrev er at vi bli ferdig, Lene!! For jeg kjenner meg veldig igjen i hvert fall – vi brukte fjor høst på renovering og oppussing, og flyttet inn på lillejulaften! Og vi har enda ikke garderobeskap på soverommet, innredning i gangen, + at det er småting vi vil gjøre på nytt pga at vi ikke er 100% fornøyd… Tenker at hvis man gjør litt og litt, et rom av gangen så blir man ferdig tilslutt! 🙂

    1. Så fin oppsummering, liker godt disse spaltene! Men hva mener du med at Gard skal på blåtur? Det hørtes spennende ut haha 🙂

    2. Søte deg 🙂 jeg har kikket mye på de bikiniene, men fy så dyre! Jeg fant akkurat samme på ebay til kjempebillig penge, bare prøvd de enn så lenge og ikke brukt de, men de virker supre!

    3. Hei Lene! Digger virkelig bloggen din 🙂 Har bare et spørsmål, hvor er vasen du har på badet ditt fra? Hehe, så det på snapchaten din skjønner du 🙂

    4. Hei.

      Jeg ønsker bare å gi en tilbakemelding til deg som jeg håper du kan publisere. Ofte skriver jeg (og andre) positive ord og fine komplimenter til deg på sosiale medier, men du takker/svarer sjeldent tilbake. Det gir ikke en god følelse. Du virker jo på en måte veldig positiv og åpen, men samtidig føler jeg også du kan opptre overlegen i blant. Det er vanskelig å få et innblikk i din genuine personlighet synes jeg, men velger å tro det beste om deg. Etter det jeg har sett av deg virker du som en energibombe med masse godt humør. Du har også et unikt utseende, og lyser opp alle rom.

      God helg flotte Lene 🙂

      1. Hei! Oi er det sant? Jeg føler jeg har stort fokus på å svare leserene mine! Jeg har som mål og svare på alle kommentarer! Om du ser gjennom innleggene mine og kommentarfeltene, så ser du det! Dette er jeg veldig opptatt av. Jeg takker alltid og prøver å ha en god dialog med leserene mine!

        Jeg svarer på alle snapper jeg kan, og er kanskje litt dårlig på insta, men det er ikke fordi jeg er overlegen på noe måte 🙂

        Ofte kan det ta noen dager før jeg får satt meg ned og svart på alle blogg-kommentarer og. Men jeg gjør det alltid 🙂

    5. Hei! Ville bare tipse deg om sitrusspray til å ta vekk limrester, om du ikke har prøvd det allerede da. Bare spraye på, vente litt, og tørke av! Fungerte veldig fint hjemme hos oss! Fåes kjøpt på Jernia, Claes Olhlson, osv…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg