Mandagen

Hei fininger! Og velkommen til den nye uken. I skrivende stund sitter jeg på sjeselongen i stuen og nyter en deilig lunsj. Skal faktisk innrømme at jeg ikke kom meg ut av sengen før nå. Jeg har vært våken siden klokken 8 da, men mandager er den faste jobbe-fra-sengen-dagen. Og det er så deilig! Men det var kanskje på tide og komme seg ut av den når klokken begynner og nærme seg 15.. ? Så nå har jeg fått gjort mye nyttig. Men har fortsatt en stappfull mailboks jeg må gå gjennom, puuuh. Bare og brette opp armene og komme i mål! Jeg har forresten kåret 10 vinnere av Yves Rocher konkurransen idag, og de heldige vinnerene som stikker av med makeup kitet mitt + mange andre herlige produkter er : Marielle, Hilde, Ane, Elise, Katrine, Merete, Charlotte, Marianne, Vilde & Kine. Gratulerer så mye jenter, håper dere blir fornøyde ♥ Dere har forresten fått mail av meg. Check it!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg