Mandag og pannekaker

Mums, nå skal jeg dele en så digg oppskrift med dere – nemlig sunne pannekaker. Bananpannekaker ♥ Det er seriøst som å spise dessert til frokost!

Dette trenger du til 5 små pannekaker :

1 egg
1 moden banan
– kjør dette i stavmikser
50 gram havremel
1 ts bakepulver
2-3 klunk med digg vanilje proteinshake, jeg synes Barebells sin er helt amazing
Litt kanel om ønskelig
– miks dette inn, jeg brukte stavmikser med visp ♥

Stekes i bittelitt smør. Fantastisk godt med vanilje, eller kokosyoghurt (jeg bruker yoplait sine som kjøpes på Rema eller Meny) og bær. Assa for en fest i munnen! ELSKER ♥ Så da følte jeg for å dele dette med dere.

Riktig god mandag videre! Jeg skal i gang med å skrive ferdig de 3 siste episodene på sesong én på podcasten. Det har virkelig gått unna i det siste! Denne uken her skal jeg også være med på å lage musikken til introen, samt ta photoshoot slik at jeg har cover til poden, og wignett til YouTube. Nå skjer det ting! Planen er at det skal lanseres siste uken i februar.

9 kommentarer
    1. Hei Lene,

      Ville bare legge igjen en kommentar og si at jeg akkurat har hørt på podcasten til Iselin Guttormsen hvor du har gjestet. Stemmen din er så behagelig å høre på, og jeg elsker at du viser en ny side av deg selv og lar oss bli enda bedre kjent med deg. Det kommer uten noen form for tvil til å bli en suksess når du lanserer din egen podcast. Jeg teller ned dagene!!!

      Du virker som verdens herligste menneske, og jeg vil takke deg for alt du deler med oss. Jeg har hatt noen tøffe år, og finner mye glede og inspirasjon hver eneste dag hos deg. Takk for at du deler, og for at du er det gode forbildet som du er.

      Ønsker deg kun det beste, og gleder meg til å følge deg fremover ❤️

      1. Hei Kaja! 🙂 <3 Åhhh nå ble jeg så glad!! Tusen takk for tilbakemelding. JEG HÅPER det blir suksess, men jeg blir så betvilende innimellom. Må kvitte meg med disse tankene..

        Takk for at du gleder deg, da gleder jeg meg også! (Og gruer meg litt…) <3 KLEM

    2. Hei!
      Gleder meg til podd:)

      Jeg har bare et spørsmål:
      Husker du nevnte du var redd for å fly tidligere. Hva har du gjort for å klare å reise så mye alene via fly uten å være redd? Tar i mot alle tips:)

      Klem N

      1. Hei, så hyggelig Nina! <3 Du – jeg tror egentlig at jeg bare bestemte meg for at siden jeg elsker å reise, så måtte jeg typ "face" the fear og gjøre det. Så jeg startet å fly en del alene for og takle det jeg synes var ubehagelig og ekkelt. Og jobbet mye med tankene mine på veien. Og det tok litt tid – men nå er jeg nesten ikke redd! Det kommer litt an på dagsformen på en måte også, om man er litt skjør- så blir man automatisk er redd. Men alt går til slutt om man bare er bevisst og jobber med seg selv <3 <3 <3

    3. Jeg hørte deg på podcasten til Iselin i dag, og må si det var en fryd å høre på 🙂 du virker veldig reflektert, morsom og lite selvhøytidelig. Fine egenskaper å ha med seg i en egen pod tenker jeg. Behagelig stemme å høre på også, så jeg ser frem til å høre podcasten din når den kommer ut.

      Ønsker deg en fin uke 🙂

      Vennlig hilsen Elin

      1. Hei! Åh så hyggelig Elin! Tusen takk for så koselig tilbakemelding, det setter jeg veldig pris på! 🙂 <3 Gleder meg til å lansere! <3 <3

    4. Jeg gleder meg sååå mye til å høre podcasten din Lene, dette blir spennende! Hørte på podcasten til Iselin Guttormsen, hvor du var gjest, og det er morsomt å høre at du virkelig byr på deg selv! <3 Det er kanskje en av de viktigste egenskapene man burde ha hvis man skal ha en podcast som appellerer til folk – jeg syntes iallefall det er viktig! 🙂 You go girl!

    5. Hei! Jeg skrev for en liten stund siden og hadde noen spørsmål ang New York. Tenker du får mange kommentarer, men håper du tar deg tid til å svare <3

      Hva gjør du med internett i New York, de stedene hvor det ikke er wifi? Sånn med tanke på om man trenger kart osv, tenker det er veldig dyrt med mobilnett. Jeg kommer f.eks til å bruke trip advisor-appen, hvor jeg har lagt inn alle stedene vi ønsker å besøke og utforske, og det er da greit å ha tilgang til internett.

      Helt til slutt: når og hvor kommer podcasten din ut? Håper du tørr å satse litt på å synge litt der i så fall, tror du kunne fått til mye med den stemmen din <3 Har også forstått at du har vært gjest i en annen podcast. Kan jeg spørre hvilken?
      Ha en fin kveld videre, gode du!

    6. Kan du lage en Tulum-guide? Med tanke på hotell, område man bør holde seg innenfor, sikkerhet, aktiviteter og ikke minst mat/spiseplasser? Vurderer reise dit i sommer/høst, så trenger litt inspo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg