Mandag

God mandag herlige mennesker! Jeg har vært på besøk hos tannlegen idag, og fått meg en aldri så liten rotfylling. Argh. Men, nå er ihvertfall tannverken borte! Nå skal jeg ta fatt på dagens middag, og idag blir det taco. Jeg har begynt med en aldri så liten tacotwist, kjøttdeig, løk, krydder og ost i en ildfast form, så gratinerer jeg det. Det er så nydelig godt inne i tacolefsa, sikle sikle. Jeg og elskling har skikkelig tv-kveld hver mandag. Det er jo så mye å se. I tillegg skal vi se Varg Veum – Svarte Får. Noen som har sett den? Den bør være bra, siden jeg synes den forige var meget skuffende. Tommlene opp for at den nye er bra! Om 3 dager reiser jeg til Oslo, det gleder jeg meg veldig til. Antrekk // BIK BOK. Sko // Roots. Smykke // H&M. Blazer // Gina Tricot. Ha en herlig kveld! Nå skal vi kose oss med deilig mat og tv-underholdning.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg