Mamma besøk

Nå sitter jeg og Oda i hver sin stressless i stuen med hånduker på hodet. Nettopp badet i jaquzzien, deilig! Jeg skal straks begynne å gjøre meg klar til kvelden med masse gode venner. Gleder meg til å se alle sammen igjen! 2.juledag er en av de største utedagene her ute, så jeg regner med det blir en morsom kveld. Idag har jeg, Oda og Chris vært hos mamma på julelunsj, så kjekt og se henne igjen! Mammakos er alltid så kjekt! Her er dagens : Jakke Styleway – her / Skjørt Monki / Sko Jeffrey Campbells / Veske Carla Saade / Tshirt Cubus Ha en fin kveld med familie og venner :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg