Mall of Emirates

Hei dere der hjemme! Jeg må bare få beklage litt lite oppdateringer, men nettet her borte driver meg til vannvidd! Det koster 160,- for internett ett døgn oppe på rommet, kjøpte det da vi kom. Og idag tenkte jeg at jeg skulle koble meg på nettet nede i lobbyen, men NEI, nå har vi sittet i over en time for å få det til, men ikke søren. Typisk typisk. Så nå har jeg måttet kjøpt internett igjen. Blir dyr blogging dette her folkens, hehe.. Får prøve å fikse det i morgen.
Fikk ikke blogget igår, så nå får dere updates fra igår, og idag.

Igår kveld etter en herlig dag på stranden, dro vi til Mall of Emirates, heaven på alle mulige måter, så ufattelig stort, og ikke minst flott. Så gjennomført, og delikat. De har jo som sagt innendørs (!) skibakke der, utrolig kult. Vi har fått nok av vinteren hjemme, så for oss holdt det å se skibakken fra vinduet. Middagen tok vi på Friday’s, nydelig god mat – og så mye å velge i. Tror vi betalte rundt 130-140,- for middag og drikke til begge to. Billig billig. Ellers hadde vi en fin og rolig kveld, bare slappet av og koset oss.

Outfit for dere / og outfit for Dubai’s befolkning, hehe..
Føler jeg MÅ dekke meg til her nede, blir nervøs om jeg ikke gjør det. Hihi.


FINT! -2 grader var det der inne.. En gøy oppfinnelse.


Nydelig middag på Fridays.

Nok en plass dere MÅ oppleve om dere skal til Dubai, helt klart.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg