Making the summer last longer

Annonse Veet easy wax – Her i Oslo står det ihvertfall ikke på sommerfølelsen, men har et inntrykk av at de fleste steder i Norge faktisk har fint vær denne uken, deilig ♥ Og om man er så heldig at man faktisk kan gå i short, skjørt eller kjoler enda- er det også viktig å passe på at bena er fint stelt, hihi. Og det kan man få til med blant annet Veet sin nye voks. Har skrevet to innlegg om denne voksen før, og det kan dere gå inn å lese her, og her. Der står all info man trenger og vite ang Veet Easy Wax.  Likevel slenger jeg med litt info om selve produktet : ♥ Dette er en elektrisk voks, som varmes opp gjennom å sette kontakten i veggen

♥ Den skal gi like bra resultat som i skjønnhetssalongen
 
♥ Man sparer tid- og penger på å gjøre dette hjemme ♥ Fjerner hår fra roten ved første påføring ♥ Effektiv på hår ned til 2mm ♥ Passer til alle hudtyper, også sensitiv- da den inneholder bivoks ♥ Huden holder seg myk i 4 uker  Siden det er så fint vær ute, og siden det er viktig å stelle bena sine OG at jeg er i fryktelig godt humør idag- vil jeg veldig gjerne dele ut en Veet Easy Wax til en heldig vinner! Det eneste du trenger og gjøre, er rett og slett å legge igjen en kommentar til meg, så kårer jeg vinneren ila en uke. 

– Lykke til –
Nå er jeg akkurat ferdig med dagens gjøremål på to-do listen, og tar fri resten av ettermiddagen. Jeg og Gard skal ut å gå på rollerblades/rulleski idag også, åå som jeg gleder meg. Tar på bikinien under, og ser om jeg tør å ta med en siste dukkert i år. Og ikveld skal jeg lage fårikål, en av mine favorittretter, mm ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg