Makeup tutorial

Annonse- i samarbeid med Real Techniques (fantastiske sminkekoster) – Dere får 25 % på børstene ved å bruke kode Lene25 hos Coverbrands.no


For første gang på lenge, lenge har jeg endelig fått laget en sminke tutorial til dere. Hvor jeg viser hvordan jeg sminker hud, øyne og lepper med kostene fra Real Techniques som jeg er veldig fan av. Gode sminkekoster er viktige, og jeg synes ofte det kan være vanskelig å vite hvilke som er gode – pluss at jeg synes mange av sminkekostene (til feks Mac) er unødvendig dyre. Derfor nyter jeg godt av kostene til Real Techniques som alle har beskrivelse på hva de brukes til, og er rimelige, samt har supergod kvalitet. Tipp topp!

Nedenfor vlogen kan dere se hvilke koster som er brukt og hvilken sminke jeg har brukt.

De fleste kostene er fra “Artist Essentials” serien. Men som sagt, så skal jeg skrive alt til dere her nu :

Miracle Complexion Sponge og Sponge Shield. Spongen brukte jeg til å påføre Vita Liberata sin Beauty Blur, i fargen latte.

Kost 421, Soft Accent – brukte jeg til å legge foundation “Can´t stop, won´t stop” foundation i fargen natural

Kost 420, Spotlight Fan – brukte jeg til å legge highlighter fra Mac, “Oh Darling”

Kost 206, Contour Brush – for å legge blushen fra “Athena” farge Hero.

Kost 217, Expert Edge Large – brukte jeg til å legge solpudderet mitt fra Guerlain i farge 05, Moyen – Brunettes

Til øynene :

Kost 308, Medium Shadow Brush – brukte jeg til å legge burgunder øyenskygge fra NYX sin pallette “Perfect Filter” i farge Rustic Antique

Og kost 402, Setting Brush til å blende inn øyenskyggen.

Så brukte jeg kost 317, Smugde Liner til å legge den kremebaserte eyelineren fra Mac, som heter “Blacktrack Pro Longwear Fluidline”

Lepper :

Så til slutt brukte jeg kost 425, Lip Smudge til å smugde liplineren på overleppen. Den er fra Young Blood i fargen plum. Og leppestiften er Mac sin Velvet Teddy.

Husk at Lene25 gir dere 25% på kostene hos Coverbrands, de kan kjøpes her. De kan også kjøpes hos H&M, Cubus, Lindex og Kicks.

17 kommentarer
    1. Du får det til å se lett ut, og du blir jo så flott! Tusen takk for fine tips, jeg likte videoen veldig godt.

      1. Tusen takk, så hyggelig du likte den! <3 Det er egentlig ganske lett, om man har de riktige kostene og de riktige produktene <3 Klem

    2. Åh <3 Dette var en skikkelig koselig video. Du var så ekte, du gjorde det på din måte med dine teknikker 🙂 Ble veldig fint resultat også. Satt og tenkte – hun der skulle jeg gjerne vært venn med 🙂

      1. ME TOO! Har noe snacks fra Bubbleroom her, en veldig fin en i sølv, lang – med paljetter. Legger den ut med link på søndag <3 Kanskje den faller i smak?

    3. Så bra Vlogg. Har savnet det sikkelig. Syntes du ser så flott ut om dagen. Ha en fin avdvent tid vakre deg.

      1. Åh så hyggelig! Flere sånne vlogger da skjønner jeg 🙂 <3 Takk for fint kompliment, og fin adventstid til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg