Makeup look : Sotede øyne

Vet det er mange av dere som lurer på hvordan man kan sote øynene på en enklest mulig måte. Og jeg kan faktisk fortelle dere at det er  superenkelt, ingen hokuspokus i det hele tatt. Jeg pleier alltid å sote øynene når jeg skal ut, og i går var intet unntak. Men jeg bestemte meg i tillegg for å ha litt ekstra glød i ansiktet.. Jeg brukte disse produktene : Body bronseren er min favoritt bronsekrem. Jeg bruker den mest på kroppen – men igår brukte jeg den i ansiktet for å forsterke brunfargen fra syden. Her er det viktig å ikke overdrive, kremen kan fort bli litt rødlig – så her skal man bruke minimalt. Når den tørket, brukte jeg min elskede highlighter fra Mary Lou, både på øyenlokkene og på kinnbeina. For å sote øynene bruker jeg helt svart øyenskygge fra Nude Tude paletten min. Øyenskyggen legger jeg bare helt nederst på lokket, og da bruker jeg ganske mye for at det skal bli ordentlig svart. Så bruker jeg en tykk kost for å “fade” ut, slik det ikke blir kant. I tillegg pleier jeg å kjøpte løsvipper på Cubus, disse tar jeg på aller først. Resultatet . . Alle produktene er fra Coverbrands. Kan også nevne at de har ett bestselgerkampanje nå, og to av produktene jeg brukte i går – finner dere på den kampanjen.

  • Mary Lou highlighter – her
  • Nudetude palette – her
I tillegg kan du finne bronzekremen – her. 
Hva synes dere om looken? Yes or no til sotede øyne?
(Annonse)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg