MAKEUP /

Mange av dere lurer på om ikke jeg kan lage sminkevideo, men jeg føler heller for å lage innlegg, der jeg forklarer steg for steg. De fleste lurer på hvordan jeg sminker øynene mine til fest – here it is. For ett bra resultat – er man avhengig av gode produkter. Jeg har endelig funnet en palette som sitter godt. Og som har fantastiske fine farger. Perfekt til både hverdag og fest. Jeg elsker virkelig disse fargene. Den hvite bruker jeg over hele lokket til hverdags. Mine favorittfarger er grønn, brun og den sorte. Den fargen jeg bruker mest er nok den sorte, for jeg soter øynene mine hver gang jeg skal ut. Og denne fargen er perfekt! Den er helt sort. De fleste jeg har prøvd før, går litt i det gråsvarte, og det blir ikke like fint. Shady Lady palette – får du kjøpt her hos coverbrands. Si fra visst det er noe dere lurer på, da. Innlegget er skrevet i samarbeid med coverbrands.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg