MAKE UP VIDEO

ANNONSE

Holy moly, min første hjemmesnekret make up video? Hvem hadde trodd.. Ikke jeg i hvertfall, hehe.. Jeg kan med én gang si at jeg ikke har noe fremtid innen film, for dette har jeg ikke peiling på.. Kvaliteten på videoen må dere bare unnskylde.. Hehe. Jeg synes jo sånne videoer er litt kleine, så derfor har jeg valgt og ikke snakke til kamera / dere, men heller bare vise mine favoritter, samt vise dere hvordan man lett kan sminke huden ready to go på under fire minutter. Alt med sminkefavoritter fra DMK Cosmetics, som jeg er ambassadør for.

Here goes ♥ Husk å ta på beste kvalitet!

Yes, det er riktig! Dere får – 15 % på alle produkter ved å bruke kode “lene” .. Tenkte å liste opp produktene jeg har brukt til å sminke meg i denne videoen, slik dere lett kan finne de. Produktene finner dere på Hexashop

– 5 steps to a natural everyday makeup –

1 – Primer : Legg denne på med sminkekosten før foundation.
2 – Foundation : Her dekker jeg alle røde områder, denne er super dekkende og holder lenge utover dagen. Enda lengre med primer under. Jeg har farge Dusk International III
3 – Pudder : Dette pudderet er lyst og fint, og bidrar til en perfekt finish på huden. Dekkende og naturlig.
4 – Solpudder : Solpudderet legger jeg i pannen, på kinnbeina og litt på haka / halsen for å få en naturlig look.
5 – Fuktspray : Avslutter med en deilig fuktspray, som fukter huden, og sealer sminken slik den holder lengre.

Børsten finner dere her.

Håper dere får litt inspirasjon her, og at dere får en herlig søndag videre. Jeg lader opp til en veldig spennende uke! Uke to i ny jobb, i tillegg til at kolleksjonen min lanseres ♥ Spennende!

12 kommentarer
    1. Hei Lene. Gratulerer så mye med ny jobb!!! Synes du er så flink til å kle deg, og jeg har nettopp begynt å ny jobb selv. Jeg synes det er litt utfordrende å skulle kle meg så “ordentlig” på jobb når jeg til vanlig har en litt mer laidback stil. Lurer på om du kanskje kunne lage et innlegg om tips til hvordan kle seg på jobb etc. eventuelt hvordan man kan bruke klær man allerede har i skapet i jobbsammenheng? Finner masse inspirasjon på bloggen din, og er sikker på at du kunne inspirert meg på “jobb-klær-fronten” også. Ha en super dag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg