Make it a good one

Sponset tøy
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Søndag ♥ En av mine favoritt dager i uken! En dag hvor jeg føler at jeg har helt fri, og kan gjøre akkurat som jeg vil, deilig! Var i Kollen i går med en hel gjeng, super morsomt! Dro på afterski og koste oss etter femmila var over, god stemning! Våknet idag til den diggeste omeletten i manns minne, takk elskling! Og idag skal vi nyte søndagen sammen! 

Make the sunday a good one – favs   

• Ligge litt ekstra lenge
• Frokost og kaffe på senga
• Serier i senga
• Være med venner
• Middag med venner / familie
• Gå søndagstur 
• Snopedag 
• Se en god film. Noen å anbefale her? Ikke sett film på AGES!
• Høre på digg musikk – anbefaler The Lumineers – Ophelia. Gard som oppdaget den, love it! 
• Fyre i peisen
• Lese en bok eller strikke

YES, dette er noen av tingene jeg setter pris på å gjøre på søndager. Nå skal vi straks opp i leiligheten som begynner å ta form, deretter skal vi møte Henriette, Egil, Noah, Maria og Erik på Joe & The Juice, etterfulgt av noen episoder Game Of Thrones i sofaen hjemme. Fyre i peisen og drikke te, mm. Elsker å kose meg! Haha. I kveld kommer vakreste og godeste svigermor med kjæreste på middag hit til oss, det blir så hyggelig! Håper dere får en rasende flott søndag dere også, kose dere masse masse! Gleder meg forresten til å lage en litt mer spennende “mandagsspalte” imorgen!

Her kommer et av ukens treningsantrekk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASkotightsjakke //psst.. Tights.no på snapchat gir ut en bra premie idag, om dere er interessert!

Søndagssmil ♥

10 kommentarer
      1. Marita, må si meg enig med deg, helt greit å oppgi høyde, men vekt synes jeg er noe man skal holde for seg selv, Er nok mange jenter som leser bloggen og synes at sin vekt er for høy og sammenligner seg med alle disse bloggerne som skal trene og være så sunn, trene til sommerkroppen 2016……..synd at slike “forbilder”, (som de dessverre blir for unge jenter) som forøvrig er normale slanke jenter ikke skjønner at de påvirker i meget stor grad! Promoteres et usunt skjønnhetsideal hvor det brukes mengder av penger på silikon, extension, botox etc , dyre vesker, “de rette” festene………. Og når man hører at jenter som vokser opp tror at bare man får en blogg så får man mye penger, kan fikse på utseendet, ikke trenger utdanning……ja da er samfunnet tatt feil vei!!

        1. Hei Tina. Henger meg litt opp i at du skriver : synd at slike “forbilder”, (som de dessverre blir for unge jenter) ….. etc. Dette synes jeg er veldig urettferdig av deg å skrive. Hva er det jeg gjør som gjør meg til et dårlig forbilde? Jeg er en sunn jente, med en sunn vekt. At jeg trener og vil holde meg i form er vel ikke noe negativt? Jeg er positiv, fornuftig og motiverer og inspirerer mine lesere på en BRA måte. Synd at du ser det slik som du ser det.

    1. Jeg er enig med Tina A. Det er helt unødvendig å opplyse om vekt samtidig som du skriver høyden din. Ikke alle skjønner at høyre og vekt ikke alltid har en sammenheng. Unge jenter lar seg lett påvirke, og da blir du faktisk et “dårlig” forbilde, forstå meg rett.

      1. Nei, her forstår jeg deg ikke rett. 164 cm og 55 kg er HELT normalt. Så nei, jeg er ikke noe dårlig forbilde fordi jeg er normalvektig. Basta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg