How to : Make homemade choker

Det er gøy å være kreativ innimellom! Jeg har lenge savnet en hvit choker, og tenkte at siden jeg aldri finnet det noe sted, skulle jeg jammen ta saken i egne hender. Synes den ble rett så søt ♥ Skal lage en i grå, og en i svart også i løpet av uken. Denne lille oppskriften gir deg ny choker på under 5 minutter, og koster ikke mye!

13405310_10157505920170355_688218258_o

Forberedelser :
• Finn deg en hobby butikk, hvor du kjøper inn det nødvendige
• Bånd / blonder eller hva du måtte ønske – jeg kjøpte inn 1 meter av hvitt silkebånd og hvite blonder
(Det er greit å ha litt ekstra om det skulle skjære seg. Grunnen til at jeg kjøpte silkebånd + blonder var fordi jeg synes det ble finere med de to kombinert)
• Noe å feste chokeren sammen med, dette hjalp de i butikken meg med. Og jeg endte opp med to “sølvdingser” som lett kunne klypes på hver side av chokeren, samt selve festene som hekter det sammen. Jeg vet ikke hva disse heter dessverre, det stod ikke på pakken. Men dere får jo bilde av det, så da finner dere det ♥

13350996_10157505880310355_355757594_o

Fremgangsmåte :
• Mål rundt halsen og se hvor stort du må ha chokeren
• Klipp til (her må du nok justere litt underveis slik det blir perfekt mål)
• Fest klemmene, og montér ringene. Jeg brukte en tang for å klipe disse klemmene hardt nok sammen
• Og på 1 – 2 – 3 så har du deg faktisk en ny choker! YES!

13383735_10157505880345355_1953959354_o13351055_10157505879640355_919969223_o13351039_10157505879885355_1113248256_o

Håper dere synes dette var inspirerende cupcakes ♥ Chokere er jo veldig hot nå, og det er jo ingenting som er som å ha sin helt egen som ingen andre har!

13396664_10157505880455355_1841595543_o

Resultatet ♥

9 kommentarer
    1. Your comment is awaiting moderation.

      Hei fine Lene) flott oppskrift, den må jeg teste. Har er lite spørsmål som jeg håper du tar deg tid til å svare på. Jeg har mistet mye øyenvipper på begge øynene både når jeg har påført mascara og fjernet den.. Har ikke løsvipper eller vippe extentions . Så den siste uken har jeg ikke brukt mascara for å prøve å få tilbake litt vipper.. Det vises veldig godt at det er mange vipper borte.. Så lurte på om du hadde noen tips til å forhindre det? Helst noe annet enn serum siden jeg ikke har råd til å kjøpe det…

      1. Takk! 🙂 Dette må du prøve 🙂 ÅÅ? Så rart? Hmm, hva med Castor Oil? Det er ikke så dyrt 🙂 Håper det løser seg <3

    2. Hei Lene, jeg bestilte et par pumps av deg for noen uker siden. For det første tok det nesten to uker før de kom i posten og for det andre var det feil sko, ikke de jeg bestilte. De var i tillegg for store for meg selv om det var den minste størrelsen, så man kan si at dette var totalt bom. Nå ønsker jeg selvfølgelig å returnere dem og få pengene tilbake, men om ikke alt dette tullet var nok får jeg ikke tak i noen på det telefonnummeret som står på nettsiden… Er det bare å sende de tilbake på den adressen som stod på som avsender og så kommer pengene mine tilbake på konto eller hva skal jeg gjøre?
      Kaja

      1. Hei! Er det sant??? Åh 🙁 Det må jeg beklage, jeg skal videresende denne til de som har med dette og gjøre, så fikser de det. Det er noen andre som har tatt over ansvaret for kundeservicen nå, så nå blir det andre boller 🙂 Den mailen du legger ved her, er det den riktige?

    3. Hei Lene! 😀
      Vil bare si at jeg blir skikkelig glad av å lese bloggen din nå for tiden! Leiligheten din er så utrolig fin og inspirerer meg veldig når det kommer til interiør hjemme 🙂 vi har akkurat helt lik smak!

      Jeg håper du har det fint for tiden og nyter dagene hjemme i leiligheten din! Du er så heldig som bor i Oslo i den fineeeste leiligheten!!
      Ha en fin dag <3 Klem fra meg!

      1. Tusen takk Linda 🙂 Snill du er altså 🙂 Vi koser oss i Oslo nå som været er så fantastiske, tusen takk! Håper alt er fint med deg også? <3 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg