Madly

God morgen fine mennesker! Jeg våknet av fuglene som kvitret utenfor soveromsvinduet idag, herlig. Kiket ut vinduet og der var solen! Perfekt. Nå er jeg på vei ut døren, idag skal jeg jobbe på AMFI Moa. Vi skal filme to videoblogger i tillegg til at jeg skal gjøre research til bloggen jeg skriver for de. Jeg skal også en tur innom regnskapsføreren min, før jeg kan sette snuten hjemover igjen. Krysser fingrene for at det fortsatt er sol når jeg er ferdig, for det frister skikkelig å få noen timer på terrassen i solen idag. Idag har jeg på meg mitt splitter nye smykke fra Madly, en butikk på miinto.no som en kollega av meg og kjæresten hans har startet. Jeg synes de har så utrolig mye fint, og er veldig fornøyd med min Bodil ( smykket altså .. ) Smykket får du kjøpt her  Skjørtet er fra Style By Marina // Jakke fra Blanco // Belte Zara // Topp BIK BOK Hva synes dere? Var det ikke fint? Ha en fin dag i solen  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg