Mac’en, avisa og noko attåt!

GOD morgen sunshines!! Vel hjemme, skal innrømme det var litt deilig – selv om jeg savner og kaste på meg bikinien, vandre ned til frokosten og bli skjemt bort med alt av deilige frokostretter.. Savner spesiellt pannekakene med massevis av nutella på .. Mmhh, men vi tok like så godt saken i egne hender idag .. Nystekt loff, herlig på en søndagsmorgen! Våknet av kirkeklokkene (faktisk) klokken 11 idag, lekte frisør på Rolf Ivar, hoppet i dusjen og begynte på frokosten, en fin start på dagen. Kom ikke hjem før klokken 00.30 i natt, så vi måtte svippe innom en bensinstasjon for å kjøpe litt frokost til idag, elsker forresten at enkelte Kiwi butikker har søndagsåpent – here we cooome! Gleder meg veldig til og endelig lage hjemmelaget middag. Er det noe jeg elsker, så er det nystekt brød – med masse smør og nammenam pålegg. Idag har vi ingen planer overhodet, annet enn å slappe helt av. Vi har allerede pakket ut, så idag blir det virkelig chille-søndag. Imorgen og tirsdag skal jeg jobbe for AMFI Moa, og på onsdagsmorgen er det tid for Oslo igjen. Vet dere hva jeg skal kose meg med senere idag? Iiih. Cant’ wait to get started! Håper dere også har en fin søndag. Jeg savner solen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg