M A S T vol.2

– Mast vol.2 –

I forrige uke, skrev jeg om mast sin krøllstav, vol.1 – som lager de mindre, mer sprettne krøllene. Denne uken her, har jeg testet mast sin krøllstav vol. 2, som har vist seg å bli min absolutt største favoritt, jeg elsker den! I mange år har jeg brukt en annen krøllstav jeg kjøpte på ebay- og vært så fornøyd, men denne her synes er mye bedre. Den gir store, naturlige bølger som gir et utrolig volum, i tillegg så holder krøllene seg veldig godt gjennom en hel dag + at de faktisk også holder seg over natten, og jeg synes de blir finere og finere jo lengre det går. How to : 1 | Gre håret slik det ikke er noen floker.
2 | Bruk klemmene til å sette bort øverste del av håret, da er det mye lettere å få krøllet alt.
3 | Hold ca 5 sekunder på hver krøll for å få ordentlig resultat
4 | Når “første etg” er ferdig, kan du ta ned det øverste håret og krølle det til slutt.  
5 | Spray over for å få krøllene til å sitte.
Mast – Vol.2 Curler : Min absolutte favoritt, størrelsen på staven er mye større enn vol.1 og lager derfor mer naturlige / bølgete krøller. Man kan kun velge å krølle det, og avslutte med spray- eller man kan børste det / evt bare bruke fingrene til å dra gjennom håret, for å få en enda løsere look. Fint blir det uansett. Jeg har sovet med krøllene, våknet opp, sprayet litt- og krøllene har vært superfine. Anbefaler denne på det sterkeste ♥ Alligator Hair Clips : Disse er perfekte å bruke til å få vekk håret, både når du skal krølle, føne eller rette håret. I én pakke får du 6 klemmer. Ricci Grande Hair Brush : En naturbørste som passer til alle hårtyper, samt til kort og langt hår. Denne løser floker bedre enn en vanlig hårbørste. Naturhårene beskytter håret mot skade og gjør håret anti-statisk og glatt.  GB Styling soft spray : En hårspray med godt hold, som passer perfekt til å holde krøllene på plass. I tillegg synes jeg ikke den er for stiv, og det er lett å style håret etter man har sprayet den i.
Mange som har spurt hvordan jeg lager krøllene mine denne uken faktisk, og her har dere svaret ♥ Ved å bruke rabattkode Lene10 – får dere 10 % på alle produkter hos makestyle i en uke fra idag. Fin helg til alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg