Lysestake elsk til badet

To i én om du spør meg. Disse kan man plassere overalt – og akkurart nå jeg har valgt å ha de på badet. Her kan jeg både ha stearinlys, samt noe å legge smykkene mine på. Synes det er så fint når man kan legge smykker på sånne fine fat. Dekorativt til og med, og føles litt vintage, sånn som de gjorde før i tiden! Og med disse to nydelige “kreasjonene” fra Milla Boutique – kan jeg endelig det. Jeg rett og slett ELSKER de! ♥ Dette er også et fint julegavetips synes jeg.

De er laget av Agate stein ♥

Nyt dagen – her er det KNALL blå himmel og sol! ENERGIIIBOOOOST ♥

2 kommentarer
    1. Du har det så fint hos deg 🙂

      Et spørsmål. Tips til hvordan man kan henge håndklær på badet uten å montere noe på veggen. Prøver å lete etter noen kule løsninger, så tenkte å høre med deg 🙂

      1. Hei!! <3 TAKK! UU si det.. Hva med sånn borrelås-teip fra Clas O? <3 Det fungerer. Ellers så kan man jo kjøpe sånne kule kroker og henge de i, sånne som ikke henges på veggen men som kan henges overalt om du skjønner? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg