Lykkeliten!

Ja, det er meg! Hva er det og ikke være lykkelig for da? Livet er jo fantastisk.

Nå er jeg og min kjære på roadtrip – på vei til HVALER, hvor vi skal møte våre søteste bestevenner, Henriette og Egil. Firkløveret som vi kaller oss, hihi. Der skal vi kose oss masse sammen. Gleder meg til å vise dere bilder.
Akkurat nå er vi på lillehammer, og har vel ca 4 timer igjen å kjøre. Men vi koser oss vi, synger, spiser rundstykke med pålegg, og trykker i oss smågodt. Mmmm.

Har dere det fint idag da? Jeg er så glad i dag kjenner jeg, ekstra glad. Mye godt i vente! Jippi.

Etter jeg hadde knipset dette bildet, klarte jeg å miste brusen – så det sprutet ut over både meg og bilen…. Og kameraet. Kløna.. Men vi fikk oss en god latter da. Godt er det.

Ha en super fin kveld. Jeg setter pris på dere søte lesere, takk for at dere følger bloggen min.
Jeg liker dere. GODT.

Snakkes i morgen. Nå er jeg tom for strøm på dataen, typisk.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg