Lykkeliten.

Heihei alle søtinger! Nå kom jeg nettopp inn døren etter et veldig givende Bik Bok møte, i tillegg har jeg fått tegningen på den nye butikken min idag, jippi – jeg er så GIRET! Den blir så utrolig bra, klarer knapt å vente. Vi var å så på lokalet i dag, blir helt fantastisk.
Nå skal jeg hang out med bror og Rolf Ivar og slappe av resten av kvelden, så blir det taco til middag – my favourite! Så gøy å se så mange kommentarer på extensions konkurransen forresten, wiiii! Skulle ønske jeg kunne gi premier til alle, hehe.. Søtinger!


Outfit Bik Bok, smykke H&M. Dagens kjøp – den kuleste skjorten vi har på Bik Bok for tiden, synes jeg da.. Hihi.


Pris 399,- Håper dere har hatt en fin dag? -Lene  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg