Lykke

God morgen sunshines! Ah, jeg blir så GLAD av været her i Oslo, herlig med litt varmere temperaturer og deilig sol. Har hatt noen fantastiske dager her i Oslo, dere skal få masse bildedryss imorgen. Nå står vi på farten, ut og shoppe litt, før vi setter kursen hjemover. Kvir meg allerede til flyturen, siden turen ned hit var helt forferdelig. Bank i bordet for at det går bra! Idag tenkte vi og spise lunsj ute i solskinnt, nyte været – for hjemme er det ikke noe særlig. Igår hadde vi forresten photoshoot, min første ordentlige! Kjempe morsomt! Gårsdagens. Dress Cubus // Blazer Gina Tricot // Veske Bianco // Sko Nelly. Etter photoshooten dro vi til superkjekke Ragnhild og Axel, og tok oss ett par glass vin. Koste oss med godt selskap. Malene, meg, Glenn og Ragnhild // Kjole fra H&M. Ha en fantastisk lørdag i solskinnet. Dere er helt supre! Vinneren av konkurransen, kårer jeg imorgen. Kisskiss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg