Lux camping

God morgen fra friske Geilo ♥ Vi var spontane i går kveld klokken halv ti, og kastet oss i bilen til Geilo. Så godt og våkne opp her. Levi ble helt vill når hun så snø, elsker Geilo hun! Nå lager jeg og Levi frokost mens Gard får sove litt til. Vi skal nemlig veldig snart ut på veien igjen, til fantastiske BERGEN. Gleder oss til å kjøre over Hardangervidda i fint vær, og ikke minst – se fineste byen igjen.

I går hadde jeg en helt fantastisk dag. Ikke nok med at det var sommervær, knall sol og varmt i luften, men jeg var på shoot i skauen! Det var så trivelig. Nærmere bestemt på gården til Annette & Christian. De bor på et småbruk i Vestby, og det var rett og slett bare magiske omgivelser der. Koste oss med shoot i nesten 5 timer i solen, og dette er en dag jeg kommer til å huske. Tema for shoot var : Lux camp. De stod for interiørstyling mens jeg stod for styling av meg selv. Følelsen vi skulle ha frem var camping i skogen, men med touch av lukus. Jeg var ikke i tvil om hvilken kjole og farge jeg synes passet perfekt til temaet, og her kommet ett av antrekkene jeg valgte ♥

Processed with VSCO with a5 presetKjolen fant jeg på Gina Tricot – var den ikke fin? I love it!

Resten av antrekkene gikk jeg for litt bohem stil, og synes alle antrekkene ble riktig så kule, og hele settingen! Jeg hadde knestrømper, grove boots, sekk, stokk (sånn gjeterstokk ser dere det for dere?) blant annet. Jeg “brente bål, og spiste suppe” på bildene, veldig kult. Alt jeg ville på slutten av kvelden var å hoppe i joggisen, ta frem rødvinsflaska og bare nyte kvelden og solnedgangen foran bålet. Hei – nåååå gleder jeg meg til sesongen vi har i vente altså ♥

Håper dere får en nydelig fri torsdag, så oppdateres vi fra Bergen! Er det fint vær når vi kommer frem, skal vi kjøpe blåskjell og prosecco. Da skal jeg nemlig lage Moules Frites med søtpotetchips, som vi skal nyte med et glass prosecco utendørs. LET IT BE GOOD WEATHER ♥

11 kommentarer
    1. Lite tips 🙂 De beste blåskjellene i Bergen får dere hos Fjellskål på Fisketorget! Og generelt alt av sjømat. Dere MÅ bare prøve de! Kos dere i fineste Bergen 🙂

      1. Kjøpte blåskjell på Fisketorget, hihi! Uten at jeg så denne kommentaren, flaks puuh 🙂 Og krabbe! GLEDES!

    2. Du ser helt fantastisk ut! Veldig gøy å følge deg på snap i går, og se alle de fine Gina klærne og tilbehøret du gikk med! Er butikksjef i en Gina butikk, så ble ganske i ekstase og litt stolt av å se det, hehe 🙂
      Håper du får en nydelig langhelg i fine Bergen!

      Klem Juliane

      1. Tusen takk!! 🙂 Så hyggelig og høre 🙂 Håper dere selger ut denne kjolen da 😀 Klem og god helg!

    3. Jeg og samboeren min lagde Moules frites med din oppskrift for et par måneder siden. Og, seriøst jeg mener det! det beste jeg har smakt ever! Det smakte helt fantastisk! Kos dere masse! 😀

    4. Det så fantastisk ut og du stråler jo 🙂 kan du legge ut oppskrift på det du lagde? Ønsker deg en fortsatt god langhelg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg