Lunch with love

Becky G – Shower ♥ En søt, gladsang som jeg gjerne vil dere med mine skjønne lesere!
Hør på den, så lover jeg at dere blir i superhappyhumør. 

Anyways, talking about love.. For det er jo det sangen handler om. Har en sjukling her hjemme som holder sengen idag, da var det ekstra hyggelig å lage en nydelig god lunsj til han, lunsj som rett og slett var laget med kjærlighet. Ble så glad han vet dere, viktig å få i han nok mat, frukt, egg og vitaminer når han er dårlig.
(… Og dere vet. Når gutter er syke, DE eeeeer så syke de?) Hehehehehe. Ler!! Sorry Gard, ikke meningen å gjøre narr av deg på bloggen, du vet hvor glad jeg er i deg ♥ – Lunch made with love – Det er ikke så mye som skal til ♥ Viktig å glede hverandre med småting i hverdagen. Er dere ikke enige? Idag stod jeg tidlig opp for å dra til tannlegen, og 0 hull på denne jenta. *Klapp på skulderen* Jeg har jo hatt så mye problemer med tennene før, men nå er de friske og fine, har ikke hatt hull på flere år! Herlig altså. Hittil har dagen ellers gått i jobb, såå mye og gjøre om dagen. Og om en uke får dere vite hva i alle dager det er jeg driver med, hihi. Blir nok sittende med macen utover dagen, før jeg må skyndte meg å handle inn til middag ikveld. Da kommer nemlig noen av jentene mine på middag ♥ Gledes!  NYT dagen i solen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg