Lullaby

Tenkte bare jeg skulle ønske favorittene mine en riktig god natts søvn. Jeg har nettopp klipt min kjære, litt sånn hobbyfrisør av og til. Kjekt det. Ellers har jeg hatt besøk av lillesøster Anniken, vi har sett Frustrerte Fruer, love.

Veninnen til Anniken tipset oss om en fantastisk side, hvor man kan se nye filmer – helt gratis! WII! Flaks for meg, som hater og laste ned (fordi det går så treigt..) Jeg er sjeleglad, og har store planer om å se en film på senga før jeg laller meg, Rolf Ivar blir selvfølgelig tvunget til å se film sammen med meg, hehe.. Neida, stakkaren skal få sove om han vil. Men for min del, blir det Life As We Know It, med Katherine Heigl. Elsker henne. 


Nattkjolen fikk jeg i bursdagsgave hos søteste Hanne og kjæresten hennes. Fra Cubus.

Link til siden får dere selvfølgelig. Versegod! 

Sweet dreams

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg