LOVELY SUNDAY

IMG_4975– SUNDAYSTROLL AT FROGNER –

Er det et område jeg har fått helt dilla på i Oslo siste tiden, så er det uten tvil fine, fine Frogner. Så sjarmerende og koselig ♥ Har gått litt turer der siste tiden og har forelsket meg helt. Idag var vi innom Smoothie Xchange og kjøpte oss en digg smoothie, og på vei hjemover kom vi til Kokkeløren, som jeg ikke har sett før idag. Gikk inn der og ble helt overrasket! For et kult, koselig og genialt konsept. Jeg måtte bare ta frem mobilen å knipse bilder, for dette har jeg veldig lyst å tipse dere om. Vi kommer til å handle en del her fremover altså, noe så koselig.

– KOKKELØREN –IMG_4943-2IMG_4946-2IMG_4961-2IMG_4964-2
IMG_4974-2– INGREDIENSER TIL PASTA CARBONARA –

Vi ble stående å snakke med de som jobbet der, og konseptet er at de “skreddersyr” feks middags-pakker, dvs de gir deg en oppskrift, og alle råvaren du trenger. Du får opplyst pris pr person, og handleliste på hva du må ha for å lage måltidet. I stedet for at man handler masse greier på butikken som man ikke alltid får brukt opp når man lager middag (og kanskje bare kaster det i stedet,) så får du akkurat nok ingredienser  i små søte bokser og beholdere. Både jeg og Gard elsket konseptet, og hadde faktisk litt problemer med å velge hvilket måltid vi skulle gå for idag. Men endte opp med pasta carbonara som jeg snart skal hive meg i rundt å lage.

Koselig konsept, eller? Dette her er sånn jeg digger. Kunne vært i butikken der i flere timer, hehe. Sjarmerende og veldig hyggelig å gjøre på en søndag da nesten alt annet er stengt ♥

Søndagsklem Lene

8 kommentarer

Siste innlegg