Lovely spaday

♥ My favorite spaplace, Artesia Spa, Majorstuen.  På fredag bestemte jeg meg for å være litt ekstra snill kjæreste og overraske Gard med spadag på Artesia Spa! Det trengte vi begge to i en ellers hektisk hverdag. Rett og slett bare legge fra seg arbeid og stress, bare slappe av. Vi dro til Artesia allerede klokken 8, og fikk trent litt før vi svømte, tok boblebad og koste oss med smoothie før behandling. Begge to fikk klassisk massasje og vi var helt i himmelen begge to etterpå. Forrige uke hadde jeg hodepine fire dager i strekk, og terapauten mente på det var fordi jeg var så utrolig stiv og støl over alt, så jeg trengte og mykes opp litt sa hun. Utrolig deilig, og en fin start på helgen for oss begge ♥ (Massasjen er sponset behandling) Å overraske noen man er glad i, enten det er en venninne, venn, familie eller kjæreste er jo superhyggelig. Flere ganger jeg har gitt spa til venninner også, både i jul og bursdagsgave. Så vil egentlig bare tipse dere om at Artesia selger gavekort, noe som er perfekt å gi i bursdag- eller til jul. Gavekortene finner dere her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg