Lovely news

(Behandling på Beauty Loungen er sponset)

Idag startet jeg dagen med trening, og det var så deilig! Dro rett hjem i dusjen og føyk ut døren igjen innen 45 minutter, idag har jeg nemlig vært så heldig at jeg har fått testet ut den nye Beautyloungen på Steen & Strøm. Mer om det senere, og når jeg var ferdig der, snek jeg meg på en liten inspirasjonsrunde i butikkene. Ble med noen digge godbiter hjem som jeg tenkte jeg kunne vise dere ♥

Den blondekjolen her er bare breathtaking. Denne kan jeg bruke til flere anledninger. Fest med høye hæler, til et beachparty med bikini (uten underkjolen) og til feks grillparty eller lignende sommerparty med sandaler eller lignende. Denne blir nok brukt mye! Love love ♥

Uten navn-75 Uten navn-76Elsker at denne bikinien er så sporty! Superfin på også. Can’t wait to wear. Fra Envii.

Jeg har fått fullstendig dilla på rød, rød/orange – er så fresht, og SÅ fint til brun hud (når man kommer så langt..) Og disse to synes jeg var så fine. Samme stoff, men de kan jo brukes på helt forskjellige måter. Den lange skal jeg ha en skinnreim i livet på, og med sandaler til blir den såå søt! Den andre blir veldig fin til party med gulltilbehør.

Uten navn-80Begge fra Envii.

Uten navn-77 Uten navn-79HVOR fin er ikke denne? Helt forelsket jeg. Den er åpen i ryggen og, og det gjør den jo bare lekkersmekker! Kjolen er fra Sandro.

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg