Lovely Monaco

Hei leserene mine! Igår var vi hele dagen i Monaco, vi tok toget fra Juan La Pins litt tidlig på dagen, og kom hjem i natt. Og FOR et land. Åh, det er så ubeskrivelig fint der. Så rent og pent, og mye vakker arkitektur. Vi var der på Formel1 løpet, og stod helt oppe i høyden slik vi fikk oversikt over hele løpet. En kjempe opplevelse, og jeg er så glad for at vi dro dit. På kvelden satt vi faktisk på selve Formel1 banen og spiste middag – utested på rekke og rakk og høy musikk. Så vi kom fort i stemning, og var innom 3 forskjellige utesteder før vi kom oss hjem rundt kl 04. Utrolig bra uteliv, og veldig bra stemning. Vi er storfornøyde med gårsdagen. Her kommer en del bilder, jeg kan jo ikke la være å dele dette med dere. Jeg gikk for et antrekk som jeg både kunne bruke til hverdags og til kvelds. Hadde med ballerina i vesken, siden det ble MYE gåing igår.. Kjolen er fra Cubus / Skoene & beltet fra Zara Vakreste Monaco! Hit skal jeg tilbake. Snarest! Dere aner ikke lydnivået på dette løpet, HELT sykt!! Så gøy og få med seg. Se så vakkert?! Vi avsluttet kvelden på Billionaire Club, FOR et sted. Nå skal jeg få vekket de andre her, planen er å sette kursen mot St.Tropez og beachen der, det gledes! Mange som har vært i vakre Monaco? Anbefales.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg