Lovely metime

Fått helt hekta på dette nå tydeligvis. Men det er så deilig og være litt “innedyr” nå som det er så kaldt, mørkt og ruskete ute. Og da er det ekstra godt å gjøre litt stas på seg selv, og kose seg litt ekstra.

Denne kjøpte Gard til oss i julegave fra broren hans og kona, jeg elsker den! Fotmassasje er noe av det beste jeg får. Selvfølgelig best når jeg får det av Gard (hehe,) men denne maskinen er himmelsk den også ♥ Denne kombinert med morgenkåpe, pukka te, bok- eller en god serie på ipaden, DA koser jeg meg ♥ Tror Gard kjøpte denne på Enklere Liv om jeg ikke husker feil. Den er så deilig ♥ Håper dere har en fin og avslappende torsdagskveld. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg