Lovely Mamitas.

Heiii mine søte ! Nå ligger dere nok og sover søtt i sengene deres, mens jeg og min kjære sitter i baren og tar oss en øl og en strawberry daiquiri.
I dag har vi hatt en helt fantastisk dag (det har vi jo forsåvidt hatt vær dag.. hihi) Vi bestemte oss for å dra til Mamitas beach. Nydelig strand, selv om jeg synes den nedenfor hotellet vårt er finere, hih. Etterpå dro vi på et kjøpesenter hvor vi gikk amok på et digert supermarked. Herregud så billig det er her! Ikke tro på det dere hører om at Mexico er dyrt, bare tull. Vi fylte opp en hel handlekurv med hårprodukter, solkremer og diverse, og betalte bare 200,- wiiii! Så var vi en tur innom Mc Donald's på vei hjem, en big mac meny, en hamburger og en cola til 30kr!!! Jises.. Det er jo bare helt sykt! I Norge hadde vi betalt det tredobbelte. I love Mexico.
 
Nå sitter vi som sagt i baren og koser oss, har reservert bord på en Japansk restaurant i kveld, så jeg tenkte jeg skulle prøve sushi for første gang!! Jeei..

Bilder fra dagen.


Åh, denne var så nyyydelig god!

Sååå glad for å være på ferie!


Fine gutten.

Vil også gratulere min kjære besteveninne Helen så MYE med dagen idag! Håper dagen din blir perfekt vennen min. Kjempe glad i deg!!

Snakkes i morgen søtinger!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg