Lovely Lisboa

Åh dere – jeg er så glad for at jeg gikk til anskaffelse av Instagram. Jeg har fått over 400 følgere bare idag, for en glede! Dere er supersøte. Kjempemoro og kunne dele mer med dere enn jeg har gjort. Blir litt overivrig jeg da, så det blir mange oppdateringer, hehe.. Skal prøve å unngå at dere blir lei. Hurra for Instagram. Kjenner det kribler litt i magen, for nå er det bare to dager til avreise. Portugal here we come! Som sagt så er dette en skikkelig kosetur, og vi reiser sammen med jobben til Rolf Ivar. Ikke helt sikker på hvor mange vi blir. Men jeg vet at vi skal kose oss. OG! At vi skal bo på det nydeligste hotellet. Hotel Tivoli Jardim Lisboa  ♥ Vi har fullt program fredag og lørdag sammen med de andre, og jeg gleder meg kjempemasse! Fredag skal vi ut å spise alle sammen, og lørdag skal vi besøke vingård, og spise lunsj i en kystby. Så mange fine inntrykk vi skal få. *Gledesegmasse* Sjekk vingården vi skal på da (?!) Så ufattelig fint! På søndag tror jeg vi kan gjøre akkurat som vi vil, pga halvparten reiser hjem. Så jeg tar imot alle tips med takk! Shopping ( om det er åpent . . ) Restauranter osv . . Ikke så alt for mye man rekker på én dag, men jeg liker uansett å ha planene klare ♥ Hotellet ligger 5 minutter unna stranden, så vi pakker med badetøy! Har forresten hørt at Lisboa er en fantastisk vakker by. Og det tror jeg stemmer. Dette blir en fin langweekend. Nå må jeg tilbake til arbeidet mitt. Jeg har ikke mindre enn 10 (!!) artikler å skrive ikveld. Puuuh! Ønsker dere en super kveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg