Lovely friday

GOD HELG til mine søte! Jeg kom nettopp inn døren, og har ganske dårlig tid! Har så mye jeg skal rekke før jeg skal ut med girlsa ikveld. Fredag er den beste utedagen, uten tvil. Tenkte jeg skulle hive meg rundt å lage fiskesuppe med torsk, crabsticks og reker først, mm.. GODT. Og jeg som er så glad i fisk. Favoritten.


Alt fra BIK BOK / Sko Bianco.

Husk, om få dager – skifter jeg bloggplatform. Og blir KJEMPEGLAD om dere alle følger meg videre. Fra mandag av, kommer jeg til å sette igang en hairextensions konkurranse, der en av dere kan vinne gratis hairextensions fra Locks & Bonds. Så nå MÅ dere virkelig følge meg videre, hihihi..

Fredagskisses

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg